نویسنده: آرش رستمی
// یکشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۹

کنسول نینتندو سوییچ ممکن است میزبان یک بازی Zelda دوبعدی شود

بنا به گفته‌های تهیه‌کننده‌ی The Legend of Zelda، احتمال دارد نسخه‌ای دوبعدی از این سری برای نینتندو سوییچ ساخته شود.

معرفی شدن نینتندو سوییچ و بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild باعث شده تا نام افسانه‌ی زلدا دوباره در اخبار بازی بدرخشد. این‌بار تهیه‌کننده‌ی این مجموعه خبری برای طرفداران نینتندو داشت.

ایجی آئونوما (Eiji Aonuma)، تهیه‌کننده‌ی سری Legend of Zelda، به‌تازگی گفت‌وگویی با وب‌سایت گیم اینفورمر داشت و ضمن آن به امکان عرضه شدن یک نسخه‌ی دوبعدی از این مجموعه اشاره کرد. او در پاسخ به این پرسش که آیا سازندگان زلداهای کنسول 3DS، یعنی بازی‌های A Link Between Worlds و Tri force Heroes، در راستای سرعت بخشیدن به روند ساخت نسخه‌ی بعدی Zelda در کنار تیم اصلی حضور خواهند داشت یا خیر، چنین احتمالی را بعید دانست و گفت:

تیم 3DS و Wii U [بازی‌های زلدا] رویکردهای متفاوتی در کار بازی‌سازی دارند؛ بنابراین لزومی ندارد که بخواهم آن‌ها را با هم ادغام و به هم‌فکری با یکدیگر مجبور کنم. در عوض، ترجیح می‌دهم که هرکدام آن‌ها، از دیدگاه خودشان، درباره‌ی آنچه که می‌توانند در نینتندو سوییچ پیاده‌سازی کنند بیندیشند.

آئونوما سپس با این پرسش روبه‌رو شد که آیا با این حساب ممکن است سوییچ در آینده میزبان نسخه‌ای دوبعدی از مجموعه‌ی زلدا شود. او این‌طور پاسخ داد: «قطعا امکان‌اش وجود دارد».

تهیه‌کننده‌ی افسانه‌ی زلدا سپس گفت:

مسلماً ویژگی‌های مثبتی در دنیای دوبعدی و شیوه‌های بازی آن وجود دارد. تعداد زیادی از طرفداران [زلدا] هستند که از چنین سبک و سیاقی لذت می‌برند… من در تلاش هستم تا تیم 3DS [زلدا را راضی کنم که] به حال‌وهوای دوبعدی متفاوت‌تری فکر کنند.

بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild در روز ۱۳ اسفندماه به‌همراه یک Season Pass برای کنسول‌های نینتندو سوییچ و Wii U عرضه خواهد شد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده