// یکشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

نینتندو اعلام کرد که نینتندو سوییچ آنباکس شده در واقع دزدی بوده است

کمپانی نینتندو اعلام کرد که کنسول سوییچی که توسط یکی از کاربران جعبه گشایی شده بود، در واقع دزدی بوده است.

چندی پیش بود که یکی از کاربران سایت NeoGAF با انتشار یک ویدیو نحوه آنباکسینگ کنسول نینتندو سوییچ را نمایش داد. حال طبق جدیدترین اخبار کنسول‌ های بازی، وی اعلام کرده است که کنسول نینتندو سوییچ را برای نینتندو بازگردانده و از آن طرف کمپانی نینتندو اعلام کرده که این کنسول در واقع دزدی بوده است. نینتندو توزیع کننده آمریکایی این کمپانی را مقصر دانسته است.

این کاربر سایت NeoGAF اطلاعات را به صورت مبهم منتشر کرد و جزئیات بدرستی مشخص نیستند ولی در دیگر اعلان‌های انجمن NeoGAF گفته شده بود که نینتندو این کاربر را متقاعد کرده که به دلیل اشتباه صورت گرفته در یکی از خرده فروشی‌ها نینتندو سوییچ خود را برگرداند ولی در ادامه، کاربر مورد نظر که نام کاربری آن hiphoptherobot نام دارد، به صورت واضح اعلام کرد که این کنسول از کمپانی نینتندو دزدیده شده بود.

وی در این باره می‌گوید:

من درک می‌کنم که چرا آن‌ها خواستار برگرداندن نینتندو سوییچ شدند زیرا این کنسول از راه قانونی بدست من نرسیده بود.

در ادامه طی یک بیانیه کمپانی نینتندو به صورت واضح و شفاف اعلام کرد که:

اوایل این هفته چند شخص اعلام کردند که تعدادی کنسول نینتندو سوییچ از یک خرده فروشی (اسم آن مشخص نشده است) خریداری کرده‌اند. کمپانی نینتندو پس از تحقیقات خود متوجه شد که این کنسول‌ها توسط کارمندان توزیع کننده بخش آمریکا دزدیده شده‌اند. همچنین سایر اشخاص دخیل در این دزدی شناسایی شده و توسط مقامات قانونی تحت بررسی هستند.


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده