نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۱

تاریخ اکران قسمت چهارم فیلم The Purge مشخص شد

یونیورسال پیکچرز، تاریخ اکران قسمت چهار مجموعه فیلم‌های The Purge را مشخص کرد. این احتمال وجود دارد که The Purge 4، یک پیش‌درآمد برای این مجموعه باشد.

مجموعه The Purge، یکی از مجموعه‌های ترسناک نسبتا موفق چند سال اخیر بود که بنا به استناد به بسیاری از منتقدین، ایده بسیار جالبی داشت. حال در جدیدترین اخبار سینما، استودیو یونیورسال پیکچرز، اعلام کرد که چهارمین قسمت این مجموعه که فعلا با نام The Purge 4 شناخته می‌شود، در روز استقلال سال ۲۰۱۸ یعنی چهارم جولای ۲۰۱۸ (۱۳ تیر ۱۳۹۷) برروی پرده می‌رود.

این خبر توسط وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی اعلام و مشخص شد که جیمز دیمانکو، که کارگردانی سه فیلم اول این مجموعه را بر عهده داشته است، کارگردان قسمت چهارم نخواهد بود. با این حال وظیفه نوشتن فیلمنامه بر عهده دیمانکو است. کارگردان قسمت چهارم هنوز مشخص نشده است.

سه فیلم قبلی این مجموعه، The Purge (سال ۲۰۱۳)، The Purge: Anarch (سال ۲۰۱۴) و The Purge: Election Year (سال ۲۰۱۶) نام داشتند و توانستند مجموعا به فروشی معادل ۳۲۰ میلیون دلار در سرتاسر جهان دست پیدا کنند. این رقم فروش زمانی قابل توجه می‌شود که بدانید هزینه ساخت هر کدام از این فیلم‌ها، زیر ۱۰ میلیون دلار بوده است.

دیمانکو سال گذشته در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت سینمابِلِند انجام داده، گفته بود که این احتمال وجود دارد که قسمت چهارم، یک پیش‌درآمد بر این مجموعه باشد:

شاید من در قسمت چهارم فیلم، به گذشته برگردم و داستان شکل‌گیری این مجموعه را تعریف کنم. به نظر من، این روند طبیعی مجموعه خواهد بود. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده