نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۸

تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی فصل اول سریال Westworld اعلام شد

شبکه HBO تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی فصل اول سریال وست‌ ورلد (Westworld) را اعلام کرد.

در اواخر ماه آبان، شبکه HBO رسما سریال محبوب و پر طرفدار Westworld را برای فصل دوم تمدید کرد. حال در جدیدترین اخبار تلویزیون،‌ این شبکه تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی فصل اول این سریال را اعلام کرده است. طبق گفته شبکه HBO، نسخه دیجیتالی فصل اول سریال Westworld از تاریخ ۶ مارس (۱۶ اسفند) بر روی فروشگاه‌های اینترنتی در دسترس خواهد بود. علاوه بر ۱۰ قسمت فصل اول این سریال، حدود ۶۰ دقیقه محتوای اضافه در نسخه دیجیتالی سریال Westworld نیز وجود دارد. از جمله ویژگی‌های این نسخه می‌توان به تصاویر پشت صحنه ساخت و تولید فصل اول این سریال اشاره کرد.

در حال حاضر، تمامی مشترکان HBO می‌توانند فصل اول سریال Westworld را بر روی سرویس‌های استریم این شبکه تماشا کنند. طبق گفته وب‌سایت اینترتیمنت ویکلی، دو ویدیو از مصاحبه و صحبت با ایوان ریچل وود بازیگر نقش دلورس ابرناثی و جیمز مارسدن بازیگر نقش تدی فلاد، در نسخه دیجیتالی فصل اول سریال Westworld نیز وجود دارد. در این گفتگو، این دو بازیگر در مورد طبیعت سریال و دیگر موارد صحبت می‌کنند. ریچل وود در مورد اینکه چگونه توانسته نقش یک ربات با ماهیت بسیار واقعی، را بازی کند، گفت:

سرگرم کننده‌ترین بخش کار این بود که بدانیم یک میزبان چگونه کار می‌کند و در بخشی دیگر شما کمک می‌کردید که میزبان از زمین بلند شود و دوباره به کار خود ادامه بدهد. شما در حال تنظیم و خلق یک لحن خاص و ساخت و ایجاد سبک جدیدی از بازیگری هستید.

فصل دوم سریال Westworld در ۱۰ قسمت قرار است ساخته شود و انتظار می‌رود در اواخر سال ۲۰۱۷ یا اوایل سال ۲۰۱۸ از شبکه HBO پخش شود. شبکه HBO هنوز جزئیاتی از داستان و اتفاقاتی که قرار است در فصل دوم سریال Westworld رخ دهد، منتشر نکرده است، اما جاناتان نولان اخیرا اطلاعاتی از آنچه که بینندگان می‌توانند انتظار دیدن آن را داشته باشند، به اشتراک گذاشته است.

فصل اول سریال Westworld توانسته است رکورد تعداد بیننده سریال‌های جدید شبکه HBO را به نام خود ثبت کند. این رکورد پیش از این متعلق به فصل اول سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) بوده است. فصل هفتم سریال Game of Thrones قرار است در تابستان سال ۲۰۱۷ منتشر شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده