// شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۴

بازی Madden 17 به زودی از طریق EA Access قابل دسترس خواهد بود

کاربران سرویس EA Access به زودی می‌توانند بازی Madden 17 را به رایگان دریافت کنند.

به زودی بازی Madden 17 به بخش والت سرویس EA Access اضافه خواهد شد و کاربران کنسول ایکس‌ باکس وان می‌توانند این اثر را به رایگان دریافت و انجام دهند. در کنار این موضوع سرویس Origin Access نیز مهمان سه بازی رایگان جدید خواهد بود.

بازی Madden 17 در تاریخ ۶ اسفند در بخش والت این سرویس قرار خواهد گرفت. شرکت الکترونیک آرتز این موضوع را امروز در صفحه شخصی خود در توییتر تایید کرد. قابل اشاره است شما می‌توانید هر بازی را که در بخش والت سرویس‌های Access قرار دارند را به رایگان دریافت کنید و تا زمانی که عضو این سرویس باشید بدون محدودیت به انجام آن‌ها بپردازید.

بازی‌های بخش والت سرویس‌های Access یکی از بزرگترین مزایایی است که هر شخصی را به عضویت در آن‌ها مشتاق می‌کند. البته ویژگی این سرویس‌ها تنها بازی‌های رایگان نیست بلکه شما می‌توانید تمامی آثار شرکت الکترونیک آرتز را که در شرف انتشار قرار دارند با تخفیف خریداری کنید همچنین دسترسی زودهنگام به بازی‌ها پیش از عرضه داشته باشید و به مدت ده ساعت زودتر به انجام آن‌ها بپردازید.

الکترونیک آرتز خبرهای خوبی را نیز برای کاربران سرویس Origin Access بر روی پلتفرم‌ رایانه‌های شخصی داشته است. از الان تا تاریخ ۱۷ اسفند می‌توانید به مدت هفت روز به رایگان از امکانات این سرویس استفاده کنید. در کنار این موضوع اعلام شده که اشتراک ویژه سالانه با قیمت ۳۰ دلار برای سرویس Origin Access نیز در نظر گرفته شده است. (پیش از این تنها اشتراک ماهانه با قیمت ۵ دلار برای این سرویس در دسترس بود)

قابل اشاره است که سه بازی Furi ،The Saboteur و Aragami به بخش والت سرویس Origin Access افزوده شده و هم‌اکنون به رایگان می‌توانید به انجام آن‌ها بپردازید.


منبع Game Spot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده