نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۹

بسته الحاقی جدید بازی Watch Dogs 2 معرفی شد

امروز کمپانی یوبیسافت دومین بسته الحاقی بازی Watch Dogs 2 را معرفی کرد.

بسته الحاقی جدید بازی Watch Dogs 2 که امروز توسط یوبی سافت (Ubisoft) معرفی شد با نام Human Conditions شناخته می‌شود و شامل سه عملیات کامل Dedsec به همراه ماموریت‌ها و محیط‌های تازه است. به نظر می‌رسد این بسته الحاقی بیش از پنج ساعت گیم‌پلی داشته باشد.

ماموریت‌های elite همکاری چندنفره (co-op) جدید بازی به ویژگی‌هایی از جمله اهداف مختلف، محیط‌های بزرگتر و اهداف جانبی پیشرفته مجهز بوده و یک دشمن جدید به نام Jammer هم به بازی اضافه می‌کنند. Jammer نوع جدیدی از دشمنان بازی است که به تکنولوژی‌های پیشرفته مجهز بوده و می‌تواند مهارت‌های هک کردن شما را در محدوده اطراف خود از کار بیاندازد.

بسته الحاقی Human Conditions شامل سه ماموریت داستانی جدید به نام‌های Automata ،Bad Medicine و Caustic Progress است. در حال حاضر اطلاعاتی از مرحله Caustic Progress در دسترس نیست اما طبق جزئیات منتشر شده، در مرحله Automata، مارکوس به دلیل سیستم امنیتی بیومتریک به کار رفته در خودروهای خودران Nudle، به مقابله با این شرکت می‌پردازد.

در توضیحات داستانی این مرحله آمده است که گروه Dedsec متوجه می‌شود این خودروهای خودران علاوه بر اینکه از بیومتریک برای تشخیص هویت سرنشینان استفاده می‌کنند، می‌توانند با استفاده از اطلاعات بیومتریک، «امتیاز زندگی» یک شخص را هم تعیین کنند. به این ترتیب سیستم‌های متصل به CTOS می‌توانند در هنگام تصادفات ارزش اشخاص را داوری کرده و مشخص کنند که چه کسی باید بمیرد و چه کسی زنده بماند. برای مثال، اگر امتیاز زندگی شما کمتر از عابری باشد که جلوی خودرویتان می‌آید، این سیستم خودرو شما را به دیوار می‌کوبد تا زندگی شخص باارزش‌تر را نجات دهد.

Watch Dogs 2

و اما در مرحله Bad Medicine، مارکوس برای نابودی یک دشمن مشترک با یک قاتل همکاری می‌کند تا این دشمن را که از بیمارستان‌های شهر باج می‌گیرد نابود کند.

می‌توانید رویدادهای بسته الحاقی Human Conditions را در جریان یا پس از اتفاقات بخش داستانی Watch Dogs 2 تجربه کنید. به عبارتی دیگر، در هر جای بازی که باشید می‌توانید این بخش را تجربه کنید. فابین سالومون (Fabian Salomon)، تولیدکننده بازی در این رابطه می‌گوید:

ساختار روایتی ما این امکان را می‌دهد که بتوانیم به راحتی عملیات‌های DedSec اضافی را به نوعی طبیعی و باورپذیر به همراه موضوع و داستانی منحصر به فرد به بازی اضافه کنیم. DedSec نه تنها اهداف جدیدی را برای دریافت هوادار و واکنش مثبت مطبوعات انتخاب می‌کند، بلکه در برابر تکنولوژی متجاوز نیز ایستادگی می‌کند.

در دیگر اخبار مربوط به بازی واچ داگز 2، در جدیدترین بروزرسانی بازی تغییراتی در سکانس پایانی آن ایجاد شده که احتمالا اشاره‌ای به مکان نسخه بعدی بازی دارد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده