نویسنده: یونس بهرامی
// جمعه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۹

کپکام نشان تجاری جدیدی برای بازی Deep Down ثبت کرد

بعد از سال‌ها سکوت خبری، به نظر می‌رسد که بازی نقش‌آفرینی Deep Down همچنان زنده است. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی کپکام در تاریخ پنج شنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ (۹ فوریه) دومین نشان تجاری بازی Deep Down را ثبت کرد. 

این نشان تجاری کاملاً جدید است، اما نشان تجاری قبلی این بازی که پیش‌تر در جولای سال ۲۰۱۳ ثبت شده بود همچنان اعتبار دارد و آخرین بار در اوت ۲۰۱۶ تمدید شده بود. 

آخرین باری که از بازی Deep Down چیز تازه‌ای شنیده بودیم، برمی‌گردد به دسامبر سال ۲۰۱۴ که در آن تصاویری از بازی نشان داده شده بود. سپس، در فوریه‌ی ۲۰۱۵، یوشینوری اونو، تهیه‌کننده‌ی بازی، تأیید کرد که این بازی تغییراتی به خود دیده و از آن چیزی که برنامه‌ریزی شده بسیار بزرگ‌تر خواهد شد. او در مصاحبه با 4Gamer.net تأیید کرد که پروسه‌ی توسعه‌ی بازی متوقف نشده و بازی همچنان در دست ساخت قرار دارد. 

 بازی Deep Down به وقت بیشتری برای تمام شدن [کار ساختش] نیاز دارد. شایعه‌هایی به‌وجود آمده است که می‌گوید توسعه‌ی این بازی متوقف شده ولی این شایعه‌ها حقیقت ندارند. امکان دارد که کمی طول بکشد، اما ما امیدواریم که چیز کاملاً‌ متفاوتی از آن‌چه قبلاً نمایش داده‌ایم ارایه دهیم. در حقیقت، از زمانی که بازی را معرفی کرده‌ایم، توسعه‌ی بازی همچنان ادامه داشته و از نقطه نظری که برای بازی داشتیم بسیار بزرگ‌تر از قبل شده است.

این بازی در تاریخ نامشخصی به‌طور انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود. 


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده