// جمعه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

بازی Mothergunship معرفی شد

بازی Mothergunship با تریلری جدید برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی معرفی شد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو تریبل پوسچر گیمز (Terrible Posture Games) به همراه کمپانی گریپ دیجیتال (Grip Digital) اعلام کرد که بازی شوتر اول شخص Mothergunship در تاریخ ۸ دی ماه سال آینده (۲۹ دسامبر) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. قابل ذکر است که استودیو یاد شده هم اکنون ساخت بازی Tower of Guns را نیز بر عهده دارد.

همانطور که در بالا اشاره شد بازی Mothergunship یک شوتر اول شخص است که شخصیت شما به عنوان آخرین بازمانده و امید کره زمین ایفای نقش می‌کند و وظیفه شما نابود کردن بیگانگان فضایی است. به نقل از استودیو تریبل پوسچر اعلام شد که محتوای کلی بازی مذکور ترکیبی از سلاح‌های مختلف و قابلیت شخصی‌سازی‌های بسیار است.

در ادامه می‌توانید نگاهی کلی به سیستم مبارزات این بازی بیاندازید:

در دنیای پر از آشوب، این بازی گیم‌پلی هیجانی و مبارزات نفس‌گیری را برای گیمر‌ها به ارمغان می‌آورد. با گیم‌پلی روان به جنگ با دشمنان فضایی رفته و با دوری کردن از تله‌ها و خطر‌ها، باس‌ها را نابود کنید و دنیای خود را نجات دهید.

یکی از ویژگی‌های بارز این بازی مربوط به سیستم ساخت سلاح‌ها می‌شود، از آنجا که تیم توسعه دهنده نوشت:

سیستم ساخت سلاح بازی Mothergunship‌ یکی از  برترین سیستم‌های ساخت سلاح است که تا به حال در بازی‌ها دیده‌اید.

این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد که با خلاقیت خود اسلحه دلخواه خود را بدون هیچ محدودیتی طراحی کنند به عنوان مثال می‌توان به واسطه‌ی این سیستم سلاح‌هایی مانند شاتگان برقی، موشک‌انداز‌های دوازده‌-لول و غیره را ساخت.

همچنین در ادامه اعلام شد که بازی مذکور از حالت همکاری چند نفره (Co-Op) پشتیبانی می‌کند؛ اما هنوز مشخص نشده که نوع اتصال این حالت آنلاین یا محلی (Local) خواهد بود.

هنوز قیمت بازی Mothergunship مشخص نشده است اما ضمن اعلام این خبر تریلر جدیدی از این بازی منتشر شد که در ادامه می‌توانید آن را دانلود و تماشا کنید:

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده