نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

شخصیت جدید بازی Mass Effect: Andromeda معرفی شد

امروز یکی دیگر از شخصیت‌های بازی Mass Effect: Andromeda معرفی شد.

امروز استودیو بایوور (BioWare) مشخصات یکی دیگر از خدمه گروه مسیریاب در بازی Mass Effect: Andromeda را منتشر کرده و اطلاعات جدیدی را در رابطه با این شخصیت که یک تورین (Turian) مونث است و Vetra Nyx نام دارد به اشتراک گذاشت.

طبق گفته بایوور، زندگی در دنیای خشن و سخت قاچاقچیان به او ویژگی‌هایی از قبیل زیرکی، سازگاری با شرایط و حیله گری اهدا کرده که تمامی آن‌ها در آندرومدا به کارش خواهند آمد. Vetra هر کاری از دستش بربیاید برای افرادی که از آن‌ها به عنوان دوست و خانواده یاد کند، انجام خواهد داد؛ چرا که اگر یک درس مهم از تجربیات خود آموخته باشد، اهمیت شخصی است که هوایتان را داشته باشد.

Vetra در سیاره پالاون (Palaven) که خانه نژاد تورین محسوب می‌شود به دنیا آمده و در مکان‌های زیادی بزرگ شده است. فراتر از برنامه Andromeda Initiative، او هیچگونه وابستگی به سازمانی دیگر ندارد. بایوور جزئیات زیر را در رابطه با Vetra به اشتراک گذاشته است:

  • قد: ۱۹۸ سانتیمتر
  • وزن: ۹۵ کیلوگرم
  • لقب: ندارد
  • نقش رزمی/توانایی: Vetra یک زره بسیار ارتقا یافته و سفارشی می‌پوشد که حفاظت اضافه فراهم می‌کند.
  • سلاح محبوب: مسلسل تهاجمی Cyclone سفارشی
  • بایوتیک/تکنولوژی/دیگر مهارت‌های محبوب: Invasion
  • جمله معروف: برای چیزهایی که می‌خواهید معامله کنید، به چیزهایی که نمی‌خواهید شلیک کنید. این منم.

این تمام اطلاعاتی بود که از Vetra Nyx به اشتراک گذاشته شده است. بایوور تاکنون چندین پروفایل دیگر هم به منظور معرفی دیگر شخصیت‌های اصلی بازی منتشر کرده است. می‌توانید پروفایل لیام کاستا و کورا هارپر را از این پست مشاهده کنید. به احتمال فراوان اطلاعات دیگر شخصیت‌های اصلی بازی هم به زودی منتشر خواهد شد، پس زومجی را برای آشنایی با دیگر شخصیت‌های بازی دنبال کنید.

تاریخ انتشار بازی Mass Effect: Andromeda مصادف با اولین روز ماه فرودین برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده