// چهار شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

۶ میلیون کاربر بتای بازی For Honor را تجربه کردند

کمپانی یوبی سافت اعلام کرد که ۶ میلیون کاربر بتای بازی For Honor را تجربه کرده‌اند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبی سافت، سازنده و ناشر بازی For Honor، آمار جالبی از بتای این بازی منتشر کرد. طبق آمار منتشر شده ۶ میلیون کاربر بتای بازی For Honor را تجربه کرده‌اند و از نظر زمانی تجربه کنندگان بر روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان، به مدت دو میلیارد ساعت به تجربه این بازی پرداخته‌اند.

همچنین در ادامه گفته شده که از این میزان نفرات، سه میلیون آن‌ها مربوط به زمانی است که بازی در حالت بتای عمومی قرار داشت و بازی For Honor یکی از بزرگترین فاز بتا در بین بازی‌های یوبیسافت را برای پلتفرم پی‌سی به خود اختصاص داده است. یوبی سافت در گزارشات خود اعلام کرده از میزان ۶ میلیون کاربر، ۱.۸ میلیون آن‌ها بازی را بر روی رایانه‌های شخصی خود تجربه کرده‌اند.

در پایان بتای عمومی مشخص شد که فرقه شوالیه، در جنگ فرقه‌ها پیروز شده و از این‌رو تمامی کسانی که با فرقه شوالیه به بازی کردن پرداخته‌اند Emblems of Power را دریافت خواهند کرد. همچنین یک سری جوایز دیگر نیز برای کسانی که بتای بازی‌ را تجربه کرده بودند در نظر گرفته شده که می‌توانند با اجرا کردن بازی اصلی، آن‌ها را دریافت کنند.

نکته جالب اینجاست که جنگ‌های قبیله‌ای بازی For Honor کراس پلتفرم بوده و تمامی مبارزات بازیکنان در طول هر ۱۰ هفته بر روی تمامی پلتفرم‌ها در نظر گرفته خواهد شد. حال پس هر ۱۰ هفته که فصل رقابتی بازی به اتمام می‌رسد، با توجه به جایگاه فرقه شما، جوایزی برایتان در نظر گرفته خواهد شد و سپس تمامی پیشرفت‌ها ریست خواهد شد.


منبع For Honor
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده