// چهار شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲

تصاویر جدیدی از بازی Horizon Zero Dawn منتشر شد

به تازگی تصاویر بسیار زیبایی از محیط‌های متنوع بازی Horizon Zero Dawn منتشر شده است. 

در جدیدترین اخبار بازی، شینوبی ۶۰۲، یکی از اینساید‌رهای معروف صنعت بازیسازی، تصاویر بسیار زیبایی از بازی Horizon Zero Dawn که در انحصار کنسول پلی‌استیشن 4 بوده منتشر کرده است. تصاویر جدید محیط‌های متنوع و سازهها را به نمایش گذاشته همچنین از سویی گرافیک خیره کننده بازی هورایزون زیرو داون را به رخ همگان می‌کشد. 

اخیرا دو تریلر جدید با محوریت معرفی موجودات ماشینی بازی Horizon Zero Dawn منتشر و در کنار آن استودیو گوریلا گیمز در نمایش زنده اخیر خود حالت عکس برداری و رابط کاربری این اثر را نمایش داد. برای این که با وسعت نقشه بازی نیز آشنا شوید بهتر است نگاهی به نقشه کامل آن داشته باشید.

سازندگان سه ویدیو جدید درباره روند ساخت این بازی منتشر و از جزییات درخت مهارت‌های آن رونمایی کردند. در کنار این موارد اعلام شد که اشلی برچ (Ashly Burch)، یکی از صداپیشگان معروف صنعت بازی که به واسطه نقش‌هایش در مجموعه Borderlands و بازی Life is Strange شناخته می‌شود ایفای نقش Aloyy (شخصیت اصلی بازی) را بر عهده دارد. همچنین استودیو گوریلا گیمز نیز نسبت به ویدیوی منتشر شده درباره افت گرافیک بازی Horizon Zero Dawn در یوتیوب واکنش نشان داد.

بازی Horizon Zero Dawn در ابتدا قرار بود که در سال ۲۰۱۶ عرضه شود اما چندی پیش، تاریخ عرضه آن تا انتهای فوریه سال ۲۰۱۷ به تعویق افتاد. بازی قرار است که در تاریخ ۲۸ فوریه (۱۰ اسفند) در آمریکای شمالی و در تاریخ یک مارس در اروپا (۱۱ اسفند) عرضه شود. 


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده