// سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

بازی Drawn to Death فروردین ماه منتشر می شود

بازی انحصاری Drawn to Death در روز‌های ابتدایی ماه آوریل برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود.

بر‌طبق جدید‌ترین اخبار بازی منتشر شده، بازی Drawn to Death، محصول استودیو The Bartlet Jones Supernatural Detective Agency در تاریخ ۴ آوریل ۲۰۱۷ (۱۵ فروردین ۱۳۹۶) بر روی کنسول نسل هشتم کمپانی سونی، یعنی پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت ۱۹٫۹۹ دلار این بازی را که پیش از این مزین به لقب «رایگان» بود، خریداری کنند.

در مراسم PlayStation Experience سال ۲۰۱۴ میلادی، دیوید جفی که به‌واسطه مشارکت در ساخت سری بازی‌های God of War و Twisted Metal در بین بازیکنان شناخته شده است، خبر از ساخت بازی انحصاری Drawn to Death داد. این بازی تیر‌اندازی سوم‌شخص که بر روی صفحات دفتر یک نو‌جوان رخ می‌دهد، با استفاده از مکانیک‌های گیم‌پلی غیر‌متعارف و پرک‌های منحصر‌به‌فرد هر شخصیت، سبک تیر‌اندازی را به چالش می‌کشد. عناصر کلیدی بازی Drawn to Death که در صفحه مربوطه در وب‌سایت Playstation.com قرار گرفته‌، به شرح زیر است:

  • مبار‌ز‌ات غیر‌متعارف: نتیجه در‌هم‌آمیختن سلاح‌های منحصر‌به‌فرد هر یک از شخصیت‌ها با مکانیک‌‌های غنی گیم‌پلی، محو شدن مرز‌های بین بازی‌های مبارزه‌ای مسابقه‌ای و تیر‌اندازی رقابتی است.
  • نمایش مهارت‌ها: بازیکنان می‌تواند با کامل کردن چالش‌های خاص، سطح شخصیت‌ها را ارتقا دهند.
  • بازی تک‌نفره و تیمی: این امکان وجود دارد در حالت‌های تک‌نفره و تیمی به رقابت با یکدیگر بپردازند. می‌توانید همراه با دوستانتان بازی کنید یا با دیگر بازیکنان سر‌اسر جهان به نبرد بپردازید.
  • جلوه‌های بصری فوق‌العاده: بازی دارای جلوه‌های بصری عجیب و غریبی بوده که دارای ظاهری شبیه به طراحی‌های انجام شده با مداد است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده