// سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۱

بازی های Sonic 2017 و Sonic Mania به زودی کامل رونمایی خواهند شد

سگا در جریان رویداد South By Southwest 2017، اطلاعات جدیدی را از بازی Sonic Mania و همچنین بازی کاملا جدید این مجموعه فاش خواهد کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، تاکاشی لیزوکا و آرون وِبِر شخص پشت پرده حساب توییتری جالب Sonic، قرار است در جلسه‌ای با عنوان «Gotta Go Fast: The Official Panel of Sonic the Hedgehog» و در جریان رویداد SXSW 2017، اطلاعات جدیدی را پیرامون بازی Sonic Mania و همچنین «یک بازی کاملا جدید از Sonic» فاش کنند. در ادامه خبر معرفی دو بازی جدید Sonic، در نمایشگاه کامیک-کان سال قبل، به گفته NeoGAF توسعه‌دهندگان همچنین قرار است درباره «تجدید حیات سونیک در دنیای گیم» نیز به صحبت بپردازند.

در صفحه رسمی این جلسه، به حضور راجر کریگ اسمیت (صداپیشه سونیک) و همچنین مایک پولک (صداگذار دکتر روبوتنیک) نیز اشاره شده است. سگا همچنین در توضیح درج شده این جلسه در رویداد SXSW 2017 نوشته است:

البته، حالا که صحبت از Sonic است، شاید سورپرایزهای دیگری را نیز شاهد باشیم.

جلسه پرسش و پاسخ Sonic در روز ۲۶ اسفند (۱۶ مارس) و در ساعت ۳ بعد از ظهر به وقت شرق آمریکا، ۱۱ بعد از ظهر در بریتانیا و ۲:۳۰ دقیقه بامداد به وقت ایران برگزار خواهد شد. هنوز مشخص نیست که این رویداد به شکل زنده و استریم نیز پوشش داده خواهد شد یا خیر.

بازی Sonic Mania قرار است در سال جاری میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پی‌سی عرضه شود. درباره بازی کاملا جدید Sonic، گرچه هنوز تقریبا هیچ اطلاعاتی مشخص نشده اما می‌دانیم که این بازی نیز برای همان پلتفرم‌ها و در همین سال منتشر خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده