// جمعه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۹

معرفی بازی موبایل Splash Cars

در بازی اندروید و آیفون Splash Cars‌ با یک خودرو سعی می‌کنید تا به دنیایی بی‌روح، رنگ ببخشید.

انجام بازی‌های ریسینگ به ویژه رقابت با انواع و اقسام خودروها لذت خودش را به ویژه در گوشی‌های موبایل دارد. البته با توجه به سخت‌افزار و ویژگی‌های موبایل، این پلتفرم همچنان راه طولانی برای رشد و نمو در پیش داشته و به تبع آن بازی‌های ریسینگ نیز از نظر مکانیک کنترل محدودیت‌‌های بسیاری دارند. این روزها بازی‌های ریسینگ مختلفی از آسفالت گرفته تا Real Racing برای پلتفرم بازی‌های موبایل منتشر شده است اما نظرتان در رابطه با یک رانندگی سرگرم‌کننده آن هم نه برای رقابتی تنگاتنگ چیست؟ اینکه خودروی خودتان را بردارید و دنیایی بی‌روح و بی‌رنگ را رنگ‌آمیزی کنید؟

بازی اندروید و آیفون Splash Cars دنیایی متفاوت از یک رانندگی بی خطر را روایت می‌کند، جایی که باید تا جای ممکن دنیایی خالی از رنگ را رنگ‌آمیزی کنید. البته این موضوع آنقدرها هم که به نظر می‌رسد آسان نیست! دنیای بی‌رنگ Splash Cars دو دشمن بالقوه را شامل می‌شود،‌ یکی پلیس‌هایی که بی‌دلیل به دنبال‌تان افتاده‌اند تا با ضربه زدن به خودروی شما کاری کنند تا نتوانید به سلامت ماموریت‌ را به پایان برسانید و یکی که البته این روزها دیگر دشمن اصلی هر خودرویی است،‌ بنزین.

بازی Splash Cars

شما می‌توانید با پرداخت پول خودروهای‌ خود را شخصی‌سازی کنید

بازی در مجموع شامل ۲۵ مرحله می‌شود. شما باید در هر مرحله تا جای ممکن شهرهای بی‌رنگ را رنگ‌آمیزی کنید، با حرکت خودرو زمین رنگ‌آمیزی شده و به موازات آن بنزین شما به سرعت کاهش می‌يابد. البته با وجود بنزین محدود، بازی گالن‌های سبز رنگ بنزین را در جای جای نقشه پخش کرده است و باید قبل از شروع رقابت مکان گالن‌ها را برای برداشتن، به یاد بسپارید. ساخته‌ی کرین‌بالز (Craneballs) هر چند برای یادگیری آسان به نظر می‌رسد اما برای استاد شدن در جمع آوری سکه‌ها و بنزین‌ها باید کمی وقت بگذارید. بازی انواع و اقسام خودروهای نظامی و عادی را شامل می‌شود. شما می‌توانید با جمع‌آوری سکه‌ها یا پرداخت پولِ درون برنامه‌ای، مبلغ مورد نیاز برای هر یک از خودروها را پرداخت و آنها را آزاد کنید.

با خرید خودروهای گران‌تر بنزین آنها دیرتر تمام شده و به موازات آن سرعت حرکت خودرو افزایش می‌یابد. البته پاور یوپی‌اس‌هایی نیز در جای جای نقشه به صورت تصادفی ظاهر می‌شوند که با عبور از روی آنها ویژگی‌های منحصر به فردی را بدست می‌آورید. از جمله‌ی این ویژگی‌ها می‌توان به آهنربا برای جمع‌آوری آسانتر سکه‌ها و گالن‌های بنزین اشاره کرد. Splash Cars همچنین قابلیت تبدیل محدود خودرو به تانک را  در جریان مرحله می‌دهد که با عبور از روی این پاور یوپی‌اس‌ها می‌توانید به تانک تبدیل شوید. تانک‌ها علاوه بر رنگ‌های آمیزی اطراف، توپ‌های رنگ را نیز به اطراف پرتاب می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های بازی کامیون‌ها و برخی وسایل نقلیه‌ی دیگر هستند که به صورت خودکار در جاده‌ها یا اطراف خانه‌ها حرکت می‌کنند. با عبور از کنار این خودروها می‌توانید آنها را مانند خود به یک خودروی رنگ‌آمیزی تبدیل کنید. البته در صورت تعلل در تبدیل آنها، این خودروها زحمات شما را از بین می‌برند.

بازی Splash Cars

بازی موبایل Splash Cars به واقع یک بازی سرگرم‌کننده با المان‌های رانندگی است. البته خرید‌های درون برنامه‌ای به ویژه از مرحله ۱۰ به بعد خودنمایی کرده و برای رفتن به مراحل بالاتر باید حداقل ۸۰ درصد مراحل را رنگ‌آمیزی کرده باشید که با خودروهای ضعیف امری بسیار مشکل است. با این حال، هنوز هم خودروهای مختلف و مراحل گوناگون، تنوع خاصی را به بازی اندروید و آیفون Splash Cars داده است که تجربه‌ی آن را لذت بخش می‌کند. این بازی همچنین دارای حالت چندنفره است که متاسفانه به دلیل نامشخصی در طول تجربه‌ی این بازی نتوانستم به بخش چندنفره دسترسی پیدا کنم. با این حال، اگر آمار درون بازی درست باشد سرورهای Splash Cars‌ حداقل در هر ساعت ۵۰۰ بازیکن را شامل می‌شود. حالت آنلاین تا چهار بازیکن را به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند.

دانلود بازی Splash Cars


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده