نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

جمع آوری بسیاری از استندهای تبلیغاتی آکیولس ریفت

فیسبوک اعلام کرد که تعداد زیادی از استندهای تبلیغاتی آکیولس ریفت واقع در فروشگاه‌های بست‌بای را جمع‌آوری می‌کند.

فیسبوک که مالکیت آکیولس را بر عهده دارد، برای تبلیغ هرچه بیشتر هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت، استندهای تبلیغاتی را در فروشگاه‌های BestBuy در سرتاسر ایالات متحده تعبیه کرده که علاقمندان می‌توانند در این استندها، تجربه کار با هدست آکیولس ریفت را به دست بیاورند. حال بنا به گزارش بیزنس اینسایدر، فیسبوک قصد دارد ۲۰۰ عدد از ۵۰۰ استند تبلیغاتی آکیولس واقع در فروشگاه بست‌بای را جمع‌آوری کند.

یکی از سخنگویان آکیولس در مصاحبه با وب‌سایت سی‌نت در رابطه با این تصمیم اعلام کرد که این اقدام آنها، برای تغییرات فصلی تبلیغاتی آنها است و آنها قصد دارند که بازارهای بزرگ‌تری را هدف بگیرند.

بست‌بای در گزارشی که به بیزنس اینسایدر ارائه داده است، اعلام کرده که روزهایی بود که حتی یک نفر هم درخواست استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی آکیولس را نداشته و حتی در برخی از فروشگاه‌ها در فصل تعطیلات، هفته‌ای یک تا دو دستگاه آکیولس ریفت به فروش می‌رفته است. پیش از این هم در ماه نوامبر بست‌بای اعلام کرده بود که آنها بیش از ۳۰۰ هزار دموی واقعیت مجازی به افراد مختلف ارائه کرده‌اند.

با این حال علاقمندان به تجربه این هدست، اصلا جای نگرانی ندارند زیرا علاوه بر بست‌بای، در فروشگاه‌های مایکروسافت و دیگر فروشگاه‌ها در کشورهای مختلف، استندهای تبلیغاتی آکیولس وجود دارد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده