// دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۲

استودیو تیم نینجا به تبلیغ کاذب در مورد سیستم مشارکتی بازی Nioh متهم شد

استودیو تیم نینجا به تبلیغات کاذب در مورد سیستم کوآپ بازی Nioh متهم شد.

در نسخه بتای بازی Nioh، سیستم همکاری چند نفره یا همان کوآپ بازی به نحوی بود که می‌توانستید مراحل بازی را بدون اینکه از قبل آن‌ها را به اتمام رسانده باشید، با دوستانتان بازی کرده و لذت ببرید ولی در نسخه اصلی، این قابلیت از روی کوآپ بازی برداشته شده است. به عبارتی اگر می‌خواهید با یکی از دوستانتان به بازی کردن بپردازید، ابتدا یکی از شما باید آن مرحله را پشت سر گذاشته باشد.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، عده‌ای از کاربران این بازی در انجمن‌های مختلف نظیر ردیت از طریق پیام‌های مختلفی، استودیو تیم نینجا، سازنده بازی Nioh، را متهم به تبلیغات کاذب کرده‌اند. عده‌ای از این کاربران بدلیل وجود سیستم کوآپ نسخه بتا و اینکه می‌توانند با یکی از دوستان خود به سادگی بازی کنند، بازی را خریداری کرده بودند. ولی وقتی وارد دنیای بازی شدند، فهمیدند که برای کوآپ بازی کردن با دوستانشان می‌بایست ابتدا آن مرحله را پشت سر بگذارند.

هنوز تیم سازنده به این خبر واکنش نشان نداده و باید منتظر اخبار تکمیلی حول دلایل تیم نینجا برای تغییر سیستم کوآپ بازی باشیم. شاید این کار صورت گرفته تا از آسان بودن بازی بکاهد زیرا بازی در حالت کوآپ با اینکه باز چالش‌های خود را دارا است ولی خیلی آسان‌تر از قبل می‌شود.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده