نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

تاریخ اکران، کارگردان و نویسنده فیلم جدید Halloween اعلام شدند

تاریخ اکران فیلم جدید هالووین (Halloween) مشخص شد. علاوه بر این، کارگردان و نویسنده این فیلم نیز معرفی شدند.

در خرداد امسال، جان کارپنتر، کارگردان و خالق اصلی مجموعه Halloween، از قسمت جدید این مجموعه خبر داد و اعلام کرد که به عنوان تهیه کننده اجرایی و مشاور در این پروژه حضور خواهد داشت. حال او به طور رسمی ساخت این فیلم را تایید کرده است. او همچنین تاریخ اکران، کارگردان و نویسنده فیلم Halloween را تایید و اعلام کرد. کارپنتر با انتشار پیامی در فیسبوک شخصی خود، تایید کرد که دیوید گوردون گرین، کارگردان فیلم پاین‌اپل اکسپرس (Pineapple Express)، کارگردانی فیلم Halloween را بر عهده خواهد داشت. گوردون گرین به همراه دنی مک‌براید، سازنده و نویسنده سریال Eastbound & Down، بر روی فیلمنامه این فیلم کار خواهند کرد. همچنین کارپنتر به عنوان تهیه کننده اجرایی در این فیلم حضور دارد و در طول فرآیند تولید فیلم Halloween به گرین و مک‌براید مشاوره می‌دهد و بازخورد طرفداران را نیز به آن‌ها انتقال خواهد داد. کارپنتر گفت:

اخیرا دیوید و دنی با جیسون بلوم و اعضای کمپانی بلوم‌هاوس به دفتر من آمدند و نظرات، ایده‌ها و چشم اندازهای خود را از فیلم جدید Halloween به اشتراک گذاشتند که بسیار فوق العاده بود. آن‌ها حق ساخت این فیلم را دریافت کردند. من فکر می‌کنم که شماها بسیار کنجکاو شده‌اید. آن‌ها من را بسیار به جنب و جوش انداخته‌اند و حتی ممکن است من شروع به نواختن موسیقی کنم. شاید این هم یک ایده فوق العاده باشد.

فیلم جدید Halloween قرار است در تاریخ ۱۹ اکتبر ۲۰۱۸ (۲۷ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده برود. کمپانی بلوم‌هاوس چندان با ژانر فیلم‌های ترسناک غریبه نیست. آن‌ها مسئولیت تولید و انتشار فیلم‌هایی چون پاکسازی (The Purge)، فعالیت فراطبیعی (Paranormal Activity) و شوم (Sinister) را بر عهده داشته‌اند. کارپنتر همچنین اعلام کرد که تولید فیلم Halloween آغاز شده است. او پیش از این در بیانیه‌ای که برای بازگشت این مجموعه در خرداد امسال منتشر کرده بود، گفت:

مجموعه‌ی هالووین باید به اصل خود بازگردد. من حس می‌کنم فیلم‌ها به اصول مجموعه پایبند نیستند. مایکل مایرز، قاتل معروف مجموعه، فقط یک انسان معمولی نیست. او ساخته‌ی طبیعت است، مثل باد. این است که او را ترسناک جلوه می‌دهد.

فیلم Halloween برای اولین بار در سال ۱۹۷۸ اکران شد. این فیلم به یکی از موفقیت‌ترین فیلم‌های مستقل تاریخ بدل شد و ژانر ترسناک را تا مدت‌ها تحت تاثیر قرار داد. آخرین فیلم این مجموعه هالووین ۲ (Halloween II) نام داشت که دنباله‌ی بازسازی آن بود و در سال ۲۰۰۹ به کارگردانی راب زامبی، تولید و منتشر شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده