// یکشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۱

معرفی نرم‌ افزار Wallpaper Engine

نرم‌افزار Wallpaper Engine شما را برای همیشه از شر عکس‌های تکراری بک‌گراند خلاص می‌کند! تنها یک بار آن را امتحان کنید تا عاشقش شوید.

بنا به درخواست مکرر شما کاربران زومجی، در این مطلب به یکی از جالب‌ترین برنامه‌های رایانه‌ های شخصی ویندوزی خواهیم پرداخت که چندی پیش آن را در کانال تلگرام زومجی با شما به اشتراک گذاشتیم. این برنامه که تحت فروشگاه استیم طراحی و توسعه یافته، به شما اجازه می‌دهد تا والپیپرهای جذاب و به معنای واقعی «زنده» را در بک‌گراند رایانه‌های شخصی خود قرار دهید. مطمئنا سالیان سال است که با قرار دادن عکس‌های مختلف در بک‌گراند دسکتاپ خود کمی احساس خستگی و تکراری بودن به شما دست داده است، اما نرم‌ افزار Wallpaper Engine حس و حالی متفاوت و زنده را برای رایانه شما به ارمغان می‌آورد.

شما برای استفاده از تمامی قابلیت‌های منحصر به فرد این برنامه، باید آن را به صورت قانونی از فروشگاه استیم به قیمت ۳.۹۹ دلار خریداری کنید. یکی از نکات بسیار خوب این برنامه این است که قرار نیست به اصطلاح رم رایانه‌های شمارا نابود کند یا بعد چند ساعت استفاده از آن، از کیس خود به عنوان یک بخاری استفاده کنید. این نکته می‌تواند برای افرادی که سیستم‌های متوسطی دارند خبر خوبی باشد. Wallpaper Engine بسیار روان و بدون ایجاد ذره‌ای اختلال در اجرا و کار با دیگر نرم‌افزارها کار می‌کند. توجه داشته باشید که قبل از خرید و نصب نرم‌افزار نیز باید DirectX ویندوز شما به آخرین نسخه بروز باشد.

wallpaper engine

 حداقل سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی نرم افزار Wallpaper Engine

حداقل سسیستم مورد نیاز:

  • سیستم عامل: ویندوز ۷، ویندوز ۸.۱، ویندوز ۱۰
  • پردازنده: 1.66 GHz اینتل i5
  • حافظه: ۱ گیگابایت رم
  • پردازنده گرافیکی: HD Graphics 4000 یا بالاتر
  • فضای مورد نیاز: ۵۱۲ مگابایت

سیستم پیشنهادی:

  • سیستم عامل: ویندوز ۸.۱ و ویندوز ۱۰
  • پردازنده: 2.0 GHz اینتل i7
  •  حافظه: ۲ گیگابایت
  • پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce GTX 660 ،AMD HD7870، VRAM
  • فضای مورد نیاز: ۱ گیگابایت

هنگام اجرای نرم افزار قادر هستید طبق سخت‌افزار رایانه خود کیفیت عملکرد نرم‌افزار را کم یا زیاد کنید. همچنین به طور دستی قادر خواهید بود Anti-aliasing، رزولوشن و نرخ فریم والپیپرها را تغییر دهید. همچنین برخی از والپیپرها دارای موزیک نیز هستند که از بخش تنظیمات این برنامه می‌توانید آن را فعال یا غیر فعال کنید.

با این‌که نرم افزار Wallpaper Engine قیمتی معادل ۳.۹۹ دلار دارد، اما مطمئن باشید این قیمت در برابر دنیایی از والپیپرهای متنوعی که در ورک‌شاپ استیم قرار گرفته‌اند مبلغ کمی به شمار می‌رود. در هر زمینه‌ای که دوست داشته باشید، از بازی‌‌ها، فیلم‌ها و انیمه‌ها گرفته تا طبیعت و حیوانات و تصاویر آبسترکت، همه و همه دارای صدها تنوع هستند که همه آن‌ها را می‌توان به صورت رایگان دریافت کرد.

به خاطر داشته باشید که برای اجرای این نرم‌افزار حتما باید برنامه استیم و یک اکانت استیم در اختیار داشته باشید تا پس از خریداری و دریافت برنامه بتوانید از طریق گزینه Browse workshop والپیپرهای دلخواه خود را دریافت کنید. تنها کافیست پس از ورود به این بخش، هر والپیپری را که مد نظر دارید Subscribe کنید تا مستقیما در برنامه Wallpaper Engine دانلود شوند.

در آخر می‌توانید در ویدیوی زیر نگاهی به برخی از بهترین و جذاب‌ترین والپیپرهای برنامه Wallpaper Engine بندازید. به خاطر داشته باشید که این‌ها تنها بخشی از هزاران والپیپری هستند که در Workshop استیم در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند:

|


منبع Zoomg
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده