نویسنده: کیان کاظمی
// یکشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۱

فروش ۳۲۰ هزار نسخه‌ای بازی Conan Exiles در هفته اول انتشار

شرکت فانکام (Funcom) که سازنده بازی Conan Exiles محسوب می‌شود امروز اطلاعات مهمی در رابطه با آمار فروش و ویژگی‌های جدید بازی منتشر کرد.

کمپانی فانکام اعلام کرد بازی Conan Exiles در اولین هفته انتشار خود ۳۲۰ هزار نسخه در رایانه‌های شخصی فروخته است. Conan Exiles که یک بازی سرویس Early Access استیم است و هنوز در دست توسعه قرار دارد، هم اکنون به قیمت ۳۰ دلار به فروش می‌رسد و در نتیجه همین ابتدای کار چندین میلیون دلار برای سازندگان درآمد داشته است. فانکام می‌گوید در همین هفته اول، بازی تمامی هزینه‌های توسعه خود را جبران کرده است.

رویی کاسایز (Rui Casais)، مدیرعامل فانکام، در بیانیه اخیر خود اظهار داشت:

از موفقیت اولیه بازی Conan Exiles عمیقا فروتن و بسیار سپاسگزاریم. فانکام در سال‌های اخیر دوران سختی را سپری کرده و مشاهده محبوبیت فراوان و سریع بازی که وقت و تلاش فراوانی برای آن صرف کردیم، برای همه افرادی که اینجا کار می‌کنند بسیار انرژی بخش است. این فقط آغاز روند Early Access است و ما جهت تبدیل کردن بازی Conan Exiles به یک بازی کامل که مواردی را برای ارایه به طرفداران جدید و قدیم مجموعه Conan و بازی‌های سبک بقا داشته باشد، هر کاری از دستمان بر بیاید انجام خواهید داد.

یکی از ویژگی‌های جدیدی که از امروز برای بازی Conan Exiles در دسترس خواهد بود ابزار ویرایش و ساخت ماد است. کیت توسعه رایگان Conan Exiles به بازیکنان اجازه می‌دهد مانند دیگر ابزارهای ویرایش هر آنچه را دوست دارند در بازی پیاده سازی کنند؛ از بهبودهای کوچک گرفته تا مادهایی که کل بازی را تغییر می‌دهند. بازیکنان می‌توانند مادهایی را که ساخته‌اند در سرویس Steam Workshop آپلود کنند تا دیگر بازیکنان بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

و اما در دیگر اخبار مربوط به این بازی، استودیو فانکام اعلام کرد جزئیات مربوط به محتوای جدید بازی Conan Exiles را در جریان کنفرانس بازی سازان در شهر سان فرانسیسکو به اشتراک خواهد گذاشت. این رویداد از تاریخ ۲۷ فوریه لغایت ۳ مارس (۹ تا ۱۳ اسفند) در جریان خواهد بود. در کنار انتشار جزئیات جدید، بازیکنان در این رویداد می‌توانند به تجربه بازی Conan Exiles بپردازند و با چند تن از سازندگان بازی صحبت کنند.

و اما در آخرین اخبار منتشر شده، امروز فانکام تصدیق کرد بازی Conan Exiles عرضه سختی داشته است و دلیل آن را تقاضای پیش از حد انتظار بازی دانست. سازندگان شب و روز در تلاشند تا بتوانند مشکلات سرور را برطرف کنند. در ضمن بایستی سرورها برای بازگشت به عملکرد سابق خود یکبار کاملا به حالت آفلاین در بیایند.

بازی Conan Exiles قرار است در بهار امسال از طریق برنامه Game Preview برای ایکس‌باکس وان هم منتشر شود. نسخه پلی‌استیشن 4 بازی هم در دست ساخت بوده اما تاریخ انتشار مشخصی ندارد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده