نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

علاقمندی لینا هیدی به بازی در نقش زن گربه‌ای

لینا هیدی از علاقه خود به بازی در نقش زن گربه‌ ای خبر داد.

اواخر ماه آذر، ساخت فیلم مستقل هارلی کوئین (Harley Quinn) با عنوان افسونگران شهر گاتهام (Gotham City Sirens) رسما تایید و اعلام شد. در این فیلم انتظار می‌رود علاوه بر حضور هارلی کوئین، شاهد شخصیت‌های دیگری چون زن گربه‌ای و پویزن آیوی نیز باشیم. با این حال، تاکنون هیچ بازیگری برای این دو شخصیت انتخاب نشده است. هرچند مدتی پیش شایعه شد مگان فاکس در حال مذاکره با برادران وارنر برای بازی در نقش پویزن آیوی است، اما تاکنون این خبر رسما تایید نشده است. حال لینا هیدی، بازیگر نقش سرسی لنیستر در سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones)، از علاقه خود به بازی در نقش سلینا کایل/زن گربه‌ای خبر داده است.

هیدی برای بازی در سریال Game Of Thrones محبوبیت زیادی بدست آورده است و حال به نظر می‌رسد می‌خواهد تجربه جدیدی را امتحان کند. او با انتشار تصویری در توییتر شخصی خود نسبت به بازی در نقش زن گربه‌ای ابراز علاقه کرد و گفت «چرا من نتوانم». با توجه به سن بتمن در دنیای سینمایی دی‌سی که مسن‌ترین ابرقهرمان این دنیا در حال حاضر است، می‌توان انتظار داشت که زن گربه‌ای نیز سن مشابه‌ی داشته باشد و به نظر می‌رسد هیدی انتخاب مناسبی برای این نقش باشد. او پیش از این در فیلم‌های کامیک بوکی دیگری چون درد (Dredd) و ۳۰۰ نیز به ایفای نقش پرداخته بود. 

کارگردانی فیلم Gotham City Sirens بر عهده دیوید آیر، کارگردان فیلم‌هایی چون خشم (Fury) و جوخه انتحار (Suicide Squad)، خواهد بود و مارگو رابی قرار است بار دیگر در نقش هارلی کوئین، در این فیلم نقش آفرینی کند. آیر به عنوان تهیه کننده نیز در فیلم Gotham City Sirens حضور خواهد داشت، پیش از این تایید شده بود که رابی تهیه کننده فیلم مستقل هارلی کوئین نیز خواهد بود. کار نوشتن فیلمنامه فیلم Gotham City Sirens بر عهده ژنوا رابرتسون‌-دوورت، نویسنده فیلم جدید توم ریدر (Tomb Raider) و شرلوک هولمز ۳ (Sherlock Holmes 3)، خواهد بود.

به نظر شما لینا هیدی گزینه مناسبی برای بازی در نقش زن گربه‌ای است؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده