نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۹

تاریخ پخش فصل چهارم سریال Silicon Valley اعلام شد

شبکه HBO تاریخ شروع پخش فصل چهارم سریال کمدی دره سیلیکون (Silicon Valley) را اعلام کرد.

فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) قرار است به جای بهار، در تابستان ۲۰۱۷ منتشر شود و به نظر نمی‌رسد فصل دوم سریال وست‌ ورلد (Westworld) زودتر از اوایل سال ۲۰۱۸ به روی آنتن برود. با این حال، شبکه HBO تاریخ شروع پخش سریال محبوب دیگرش را اعلام کرده است. این شبکه اعلام کرد که پخش فصل چهارم سریال کمدی Silicon Valley از تاریخ ۲۳ آوریل ۲۰۱۷ (۳ اردیبهشت ۱۳۹۶) آغاز خواهد شد. با این حال، اطلاعات بیشتری از فصل چهارم این سریال از جمله تعداد قسمت‌های این فصل، منتشر نشده است. با این وجود انتظار می‌رود فصل چهارم سریال Silicon Valley در ۱۰ قسمت تولید و منتشر شود.

فصل اول سریال Silicon Valley در ۸ قسمت تولید و منتشر شد، اما فصل دوم و سوم در ۱۰ قسمت تولید و از شبکه HBO به روی آنتن رفتند. با این حال، این شبکه هیچ تصویر یا تریلری از فصل چهارم سریال Silicon Valley منتشر نکرده است، اما بازیگران این سریال، ویدیویی را در اینستاگرام منتشر کرده‌اند. کار ساخت و تولید سریال Silicon Valley بر عهده مایک جاج، جان السچلر و دیو کرینسکی است.

توماس میددیچ در نقش ریچارد هندریکز، تی. جی میلر در نقش ارلیچ بچمن، جاش برنر در نقش نلسون ملقب به "کله گنده"، مارتین استار در نقش برترام گیلفویل، کمیل نانجیانی در نقش دینش چوگتایی، کریستوفر ولش در نقش پیتر گرگوری، آماندا کرو در نقش مونیکا و ژاک وودز در نقش دونالد دان یا "جرد"، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Silicon Valley حضور دارند و به ایفای نقش می‌پردازند.


منبع Engadget
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده