// یکشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

بازی Peception برای ایکس باکس وان تایید شد

استودیو دیپ اِند گیمز اعلام کرد بازی ترسناک اول شخص Perception برای ایکس‌باکس وان نیز عرضه می‌شود.

بازی Perception توسط تیم سازندگان سابق بازی Bioshock،استودیو دیپ اند گیمز (Deep End Games)، در دست ساخت است. حال در جدیدترین اخبار بازی استودیو سازنده آن در سایت خبری ایکس‌باکس (Xbox Wire) اعلام کرد که این بازی ترسناک اول شخص برای کنسول ایکس‌باکس وان نیز عرضه می‌شود.

همانطور که سال گذشته استودیو دیپ اند گیمز به احتمال عرضه این بازی برای ایکس‌باکس وان اشاره‌ کرد، حال شاهد تایید رسمی آن هستیم. بازی Perception‌ هم اکنون برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی نیز در دست توسعه است.

بازی در مورد دختری نابینا به نام کیسی تورونتو است که در حال سفر به عمارت متروکه‌ای در ایالت ماساچوست است. این خانه توسط روح‌های ماورالطبیعی به نام «حضور» (The Presence) تسخیر شده است. کیسی به وسیله‌ی عصا، موبایل و از همه مهمتر قدرت شنوایی خود این سفر را آغاز می‌کند. کیسی با ایجاد کردن صدا توسط عصای خود و شنیدن بازتاب این صدا می‌تواند از محیط پیرامون‌اش اطلاع پیدا کند و تصویری را در ذهن خود ایجاد کند.

بیل گاردنر، سرپرست پروژه، با معرفی بازی Percepton در سال ۲۰۱۵ گفت:

شما شات‌گان، قدرت‌های جادویی یا موارد مشابه آن‌ها را در اختیار ندارید.

گاردنر در استودیو ایرشنال گیمز (Irrational Games) بیش از ۱۰ سال فعالیت داشته است و پیش‌تر در جایگاه مدیر بخش طراحی بازی Bioshock Infinite انجام وظیفه کرده است.

بازی Perception در فصل‌های داستانی مختلفی اتفاق می‌افتد که هر کدام از این قسمت‌ها بازه زمانی مختلفی را به نمایش می‌گذارد. هر قسمت از این بازی حادثه‌های ناگواری را که در این عمارت متروکه اتفاق افتاده است، روایت می‌کند. پس از اتمام قسمت‌ها بازیکنان در زمان‌های مختلف سفر می‌کنند.

می‌توان گفت که محتوای کلی بازی Perception مخفی‌کاری است. تاریخ عرضه این بازی هنور مشخص نشده است. در صورت تمایل می‌توانید تریلر گیم‌پلی این بازی، که پیش‌تر منتشر شده، را مشاهده کنید:

| |

 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده