نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

تاخیر دوباره زمان انتشار South Park: The Fractured But Whole

در جریان جلسه گزارش مالی یوبیسافت، اعلام شد که بازی South Park: Fractured But Whole بار دیگر تاخیر خورد.

در جدیدترین اخبار بازی، چند روز پیش جلسه گزارش مالی یوبی سافت برگزار شد و در جریان این جلسه اعلام شد که بازی South Park: Fractured But Whole که ابتدا قرار بود در بازه سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ عرضه شود، بار دیگر تاخیر خورده است و زمان انتشار آن به سال مالی ۲۰۱۷ - ۲۰۱۸ موکول شده است. این مسئله به این معنی است که بازی در زمان نامعینی بین فروردین ۱۳۹۶ تا فروردین ۱۳۹۷ عرضه خواهد شد. 

Ubisoft در هنگام اعلام این خبر،‌ هیچ‌گونه دلیلی را برای این تاخیر عنوان نکرد. این بازی ابتدا قرار بود که اواخر سال ۲۰۱۶ عرضه شود که اواخر تابستان، عرضه بازی به سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ موکول شد. در آن زمان،‌ یوبیسافت گفته بود که دلیل تاخیر بازی این است که آنها بتوانند انتظارات بالای علاقمندان نسبت به بازی را برآورده سازند.

در ادامه این جلسه، این استودیو فرانسوی اعلام کرد که در زمان عرضه، بازی Watch Dogs 2 در حد انتظارات آنها عمل نکرده است اما در حال حاضر بازی در حال سپری کردن وضعیت خوبی در بازار است. همچنین این ناشر در رابطه با بازی ورزشی جدید خود یعنی Steep اعلام کرد که این بازی توانسته فراتر از حد انتظارات آنها عمل کند. در رابطه با بازی Rainbow Six Siege نیز یوبیسافت افزود که این بازی توانسته به بیشترین تعداد بازیکنان روزانه برسد.

از لحاظ عملکرد تجاری نیز، فروش یوبی‌سافت به ۵۲۹.۹ میلیون یورو (۵۶۴.۸ میلیون دلار) در سه ماهه منتهی به ۳۱ دسامبر ( ۱۱ دی) دست یافته است که این رقم نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته، ۵.۷ درصد افت داشته است.

به دلیل تاخیر بازی South Park: Fractured But Whole، یوبیسافت پیش‌بینی خود از فروش سالانه خود را کاهش داده است. بر این اساس این کمپانی که ابتدا پیش‌بینی کرده بود در سال مالی جاری فروشی بین ۱.۶ تا ۱.۶۷ میلیارد یورو داشته باشد، پیش‌بینی خود را به بازی ۱.۴۵ تا ۱.۵۹ میلیارد یورو کاهش داده است.

در انتهای این گزارش،‌ ایو گیلمو، مدیرعامل یوبی‌سافت، اعلام کرد که این شرکت قصد دارد بازی‌های زیادی را در سال ۲۰۱۷ برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه کند. اولین بازی این استودیو برای کنسول جدید نینتندو، Just Dance 2017 است که در میان بازی‌های زمان عرضه کنسول قرار دارد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده