// شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲

بروزرسانی Fallout 4 و Skyrim منتشر شد

بروزرسانی دو بازی Fallout 4 و Skyrim در دسترس کاربران قرار گرفت.

چندی پیش خبری منتشر شد حول اینکه در جریان بروزرسانی آینده بازی Fallout 4، این بازی به لیست بازی‌های استفاده کننده از قابلیت پلی‌استیشن 4 پرو اضافه خواهد شد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، بروزرسانی جدید بازی Fallout 4 در دسترس کاربران پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان قرار گرفته است که جدای از حل یک سری مشکلات، کاربران کنسول میان نسلی سونی نیز می‌توانند بازی را با جزئیات و گرافیک بهتر تجربه کنند.

همچنین همانطور که بتسدا، ناشر بازی، اعلام کرده بود، کاربران رایانه‌های شخصی، می‌توانند تکسچر پک مخصوص فال اوت ۴ را دانلود کرده و تجربیات گرافیکی جدیدی را در این بازی کسب کنند. جدای از بازی Fallout 4، بروزرسانی بازی Skyrim: Special Edition نیز عرضه شده است. در جریان بروزرسانی این دو بازی، بخش شخصی سازی مادها بیش از پیش بهتر شده و حال شما گزینه‌های بیشتری نظیر مرتب سازی بر اساس محبوبیت یا مرتب سازی بر اساس ماه، سال و روز عرضه را در اختیار دارید.

این گفته‌ها در حالی است که که بروزرسانی نسخه پی‌سی این دو بازی چندی پیش به صورت بتا در دسترس کاربران قرار گرفت و فقط تکسچر پک بازی در دسترس نبود که با عرضه شدن بروزرسانی‌ها به صورت رسمی، کاربران پی‌سی بازی Fallout 4 می‌توانند آن را تجربه کنند. برای اطلاع از جزئیات این بروزرسانی‌ها می‌توانید از اینجا اقدام کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده