// شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲

بتسدا از بازی جدید خالقان Wolfenstein: The New Order سخن می گوید

کمپانی بتسدا در جدیدترین گفت و گوی خود از بازی بعدی استودیو ماشین گیمز سخن گفته است.

شایعات زیادی منبی بر پروژه بعدی استودیو ماشین گیمز، سازنده بازی Wolfenstein: The New Order  منتشر شده که خبر از ساخت نسخه جدید این بازی می‌دهند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی بتسدا، ناشر Wolfenstein: The New Order، در جدیدترین گفت و گوی خود در مورد بازی جدید این استودیو سخن گفته است که احتمال وجود نسخه‌ای جدید از مجموعه Wolfenstein را تشدید می‌کند.

پت هاینز، مدیر اجرایی بخش بازریابی بتسدا، در گوشه‌ای از گفت و گوی خود اعلام کرد که بازی جدید استودیو ماشین گیمز فوق‌العاده است. وی در این باره می‌گوید:

استودیو ماشین گیمز در حال کار کردن بر روی پروژه‌ای است که من بخشی از آن را بازی کرده‌ام و می‌توانم به گویم که فوق العادست. اصلا نمی‌توانم صبر کنم تا آن را به نمایش بگذارم.

گرگ میلر، میزبان این گفت و گو، در ادامه از وی سوال کرد که برنامه‌ای برای معرفی بازی در E3 2017 دارند یا نه و هاینز به طور مستقیم جواب این سوال را نداد. فقط اعلام کرد که اگر برنامه‌ای وجود داشته باشد، آن را اعلام خواهند کرد. اطلاعاتی از بازی بعدی استودیو ماشین گیمز در دسترس نیست ولی طبق اخبار گذشته، به احتمال زیاد، این بازی نسخه‌ای جدید از Wolfenstein خواهد بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده