نویسنده: آرش عیاری
// جمعه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۵۵

بزرگ‌‌ترین فروشگاه سامسونگ در ایران افتتاح شد

بزرگ‌ترین فروشگاه سامسونگ در ایران طی مراسمی  با حضور خبرنگاران و مدیران ارشد سامسونگ در مجتمع چارسو افتتاح شد. 

چهارشنبه ۲۰ بهمن‌ماه مصادف با افتتاح بزرگ‌ترین فروشگاه سامسونگ در ایران بود. در مراسم افتتاحیه این فروشگاه خبرنگاران و مدیران ارشد سامسونگ حضور داشتند و آیین افتتاحیه این فروشگاه را به جا آوردند.

این فروشگاه ۸۲۰ متری در طبقه همکف مجتمع چارسو واقع شده و طبق گفته بام سوک هانگ، مدیر سامسونگ در ایران، تنها مکانی برای فروش نیست بلکه محلی برای لمس جدیدترین فناوری‌های روز و محصولات سامسونگ است. 

در این فروشگاه تمامی محصولات سامسونگ اعم از تلفن‌های هوشمند، تبلت، لوازم جانبی، لوازم خانگی و همچنین تلویزیون‌ها عرضه می‌شود. این در حالی است که بازدیدکنندگان می‌توانند تمامی محصولات را از نزدیک لمس کرده و با آن‌ها کار کنند. بخش دیگری از این فروشگاه به واقعیت مجازی اختصاص داده شده تا مراجعه‌کنندگان بتوانند این فناوری را تجربه و خریداری کنند. 

فروشگاه سامسونگ

علی جعفریه، مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ درباره افتتاح این فروشگاه گفت:

امروز به جرئت مهمترین روز در سال ۹۵ برای بخش موبایل سامسونگ است. این فروشگاه حاصل زحمات تیم بزرگی از سامسونگ و شرکای ما در بازار چارسو است. سامسونگ نه تنها پیشگام در خلق محصولات نوآور الکترونیکی در دنیاست، بلکه امروز پیشگام در عرضه نوین این محصولات هم هست. فروش نوین به معنای ارائه لمس و تجربه محصولات و آشنایی کامل با جزئیات و قابلیت‌های محصول است. هدف اصلی ما در این فروشگاه ارائه متفاوت محصولات برتر و تکنولوژی خاص است، و تاکید بر این نکته که سامسونگ در راستای خلق آینده‌ای الهام بخش از فناوری و خلاقیت حرکت می‌کند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده