نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

انتظار عرضه Project Cars 2 را برای نینتندو سوییچ نداشته باشید

اندی تودور، کارگردان استودیو اسلایتلی مد، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که پورت بازی Project Cars 2 برای نینتندو سوییچ ممکن نیست.

سری Project Cars و کنسول‌های نینتندو، با هم رابطه خیلی خوبی ندارند. نسخه اول این بازی که توسط استودیو Slightly Mad ساخته شده بود، در ابتدا قرار بود که برای کنسول Wii U نیز عرضه شود اما در آخرین لحظات، عرضه این بازی برای کنسول قبلی نینتندو لغو شد.

پس از اعلام بازه عرضه Project Cars 2 در جدیدترین اخبار بازی، برای بسیاری از طرفداران نینتندو این سوال پیش آمد که آیا این بازی برای کنسول Nintendo Switch عرضه می‌شود؟ دلیل خوشبینی طرفداران نینتندو نیز این بود که ایان بل، مدیر استودیو اسلایتلی مد، در زمان لغو بازی برای کنسول Wii U اعلام کرده بود که آنها به کنسول بعدی نینتندو بسیار خوشبین هستند (در آن زمان هنوز کنسول نینتندو سوییچ با نام نینتندو NX شناخته می‌شد.)

اندی تودور، کارگردان این استودیو، اخیرا مصاحبه‌ای با وب‌سایت ردبول انجام داده است و در آن اعلام کرده که علاقمندان نباید انتظار داشته باشند که این بازی برروی کنسول نینتندو سوییچ عرضه شود. وی در مصاحبه خود، ایده نینتندو سوییچ را تحسین کرده است و اعلام کرده که این کنسول، یک کنسول فوق‌العاده است اما اینکه بازی Project Cars 2 برای آن عرضه شود، حداقل در حال حاضر، امکانش وجود ندارد:

در رابطه با کنسول نینتندو سوییچ، من می‌توانم بگویم که مجموعه Project Cars در حال حاضر برای این کنسول عرضه نخواهد شد. دقیقا مانند Wii U، این کنسول، یک کنسول فوق‌العاده محسوب می‌شود. من با آن بازی کرده‌ام و اینکه شما می‌توانید کنسول خود را حمل کنید، بسیار عالی است. با این حال من فکر نمی‌کنم که عرضه بازی ما برای این کنسول امکان‌پذیر باشد.

در ادامه این مصاحبه، اندی تودور اعلام کرد که آنها هنوز نمی‌توانند وجود حالت واقعیت مجازی برای هدست پلی‌استیشن VR را در بازی تایید کنند با این حال آنها سخت در حال کار برروی این ویژگی هستند.

بازی Project Cars 2 اواخر سال ۲۰۱۷ برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده