// پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۱

نسخه دموی بازی Bound در فروشگاه پلی استیشن قرار گرفت

به تازگی مشخص شده که نسخه‌ی دموی بازی Bound در فروشگاه پلی‌استیشن عرضه شد.

در جدیدترین اخبار بازی اخیرا یک نسخه دمو از بازی Bound در فروشگاه پلی‌استیشن عرضه شده که با تجربه آن، می‌توان بیشتر با این بازی آشنا شد. این بازی برای اولین بار در ماه آگوست سال ۲۰۱۶ بصورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر شد. داستان بازی حول محور یک پرنسس است که به جای قدم زدن عادی، با هر گام حرکاتی شبیه به رقص باله را به نمایش می‌گذارد. وی در دنیای پر پیچ و خمی قرار دارد که علاوه بر مشکلات پیش‌روی خود، باید با چالش‌هایی که در ذهنش پدیدار می‌شوند نیز مقابله کند. بخشی از پیام استودیو پلاستیک، سازنده‌ی این بازی، در زیر قابل مشاهده است:

امروز ما نسخه‌ی دموی بازی Bound را منتشر کردیم. اگر شما نیز علاقه‌مند به این بازی هستید می‌توانید از این فرصت استفاده کنید.

نسخه‌ی هدست پلی‌استیشن VR این بازی نیز در ماه اکتبر سال ۲۰۱۶ منتشر شد که اگر شما هدست مورد نظر را داشته باشید، نسخه‌ی دموی Bound به شما امکان اجرای این بازی در حالت واقعیت مجازی را نیز می‌دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های نسخه‌ی دمو وجود Photo Mode است که در اکثر بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن 4 وجود دارد. همچنین اگر بازی را بر روی پلی‌استیشن 4 پرو اجرا کنید، می‌توانید نرخ فریم ۶۰ و رزولوشن 4K را داشته باشید. استودیو Plastic بازی‌های دیگری از جمله Linger in Shadows و Datura را در کارنامه‌ی خود دارد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده