// پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۱

درآمد حاصل از Pokemon Go به یک میلیارد دلار رسید

درآمد حاصل از بازی Pokemon Go به یک میلیارد دلار رسید و این بازی رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد.

بازی اندروید و آیفون Pokemon Go از زمان عرضه تا به امروز توانسته است رکوردهای زیادی را از آن خود کند. حال در جدیدترین اخبار بازی موبایل، SensorTower اعلام کرده است که این بازی توانسته در بخش درآمدزایی آمار جدیدی را به نام خود ثبت کند.

طبق این آمار بازی اندروید و آیفون پوکمون گو با گذشت هفت ماه از عرضه، به درآمد یک میلیارد دلاری رسیده است. این خبر در حالی است که آخرین میزان کسب درآمد از بازی موبایل پوکمون گو تا پایان ماه دسامبر ۲۰۱۶ میلادی ۹۵۰ میلیون دلار بوده است. به عبارتی این بازی توانسته است در مدت یک ماه ۵۰ میلیون دلار کسب کند. پس از بازی موبایل Pokemon Go اصلی‌ترین رقیب از نظر کسب درآمد بازی اندروید و آیفون Clash Royale است. البته ۱۰ ماه از عرضه بازی موبایل Clash Royale می‌گذرد و با این‌ حال آمار پوکمون گو بهتر بوده است.

در ادامه این گزارش گفته شده است که بازی پوکمون گو در ماه اول عرضه خود ۱۸ میلیون دلار بدست آورده است و بیشترین کسب در آمد در یک روز نیز مبلغ ۲.۵ میلیون دلار بوده است که بنظر می‌رسد این مبلغ مربوط به زمان‌هایی بوده که بازی Pokemon Go در رویداد و مناسبت خاصی قرار داشته است.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده