// پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۲

مزایای پیش خرید بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild در انگلستان

کمپانی نینتندو به تازگی از مزایای پیش‌خرید بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild در انگلستان رونمایی کرده است.

کمپانی نینتندو (Nintendo) از آن دست شرکت‌هایی نیست که آنچنان به مزایای پیش خرید اهمیت بدهد ولی به نظر می‌رسد این موضوع در کشور انگلستان و با بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild قرار است تغییر کند. خرده فروشی‌های مختلف هدایای متفاوتی برای پیش خرید این بازی در نظر گرفته‌اند اما نینتندو تصمیم گرفته با پیشنهاد‌های از قبیل پیراهن، جاکلیدی و باقی موارد مرتبط با بازی به استقبال پیش خریدکنندگان برود و گیمران می‌توانند به دلخواه یکی از آن‌ها را انتخاب کنند.

اولین پیشنهاد جذاب، پیراهنی با طرح چشم شیکاه است و این مورد را تنها می‌توان با پیش خرید بازی از فروشگاه نینتندو انگلستان دریافت کرد. جاکلیدی، پوستر‌هایی با طرح بسیار زیبا از بازی و یک نماد Z (حرف اول زلدا) که یک شمشیر از وسط آن رد شده از مزایای پیش خرید این اثر در فروشگاه گیم (GAME) است. ساکنین ایرلند نیز می‌توانند برای دریافت موارد بالا به فروشگاه گیم استاپ (Gamestop) سر بزنند.

 در کنار هدایای بالا، فروشگاه گرینجر گیمز (Grainger Games) نیز برای گیمران مچ بند‌هایی با طرح The Legend of Zelda: Breath of the Wild در نظر گرفته است. فروشگاه شاپ تو (ShopTo) نیز نشان‌های اختصاصی را به عنوان هدیه پیش خرید اعلام کرده است. قابل اشاره بوده که تمام اشیا و آیتم‌هایی که در بالا به عنوان مزایای پیش خرید در نظر گرفته‌ شده‌اند برای هر دو نسخه نینتندو سوییچ و Wii U در دسترس هستند. بازی در سه نسخه به بازار عرضه خواهد شد: استاندارد، ویژه و مَستر که موجودی دو مورد آخر در اکثر فروشگاه‌ها به اتمام رسیده است. 

مدتی پیش نینتندو به صورت رسمی اعلام کرد که بازی Legend of Zelda: Breath of the Wild آخرین انحصاری پلتفرم Wii U خواهد بود. در کنار این موضوع مشخص شد این بازی در کمترین حالت دو پایان مجزا دارد. این اثر در کنسول سوییچ با رزولوشن 900p در حالت اتصال به داک و 720p در حالت بدون داک اجرا خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده