نویسنده: محسن حقانی
// یکشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Reigns: Her Majesty

بازی موبایل Reigns: Her Majesty در یک پکیج پیچیده‌تر نسبت به نسخه‌ی قبلی برای شما، سلطنت عظیم‌تری را به ارمغان خواهد آورد. با معرفی این اثر فوق‌العاده همراه زومجی باشید.

بازی اندروید و آیفون Reigns: Her Majesty، ساخته‌ی استودیو دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) دنباله‌ی رسمی برای بازی Reigns، نسخه‌ی ابتدائی و بسیار محبوب این مجموعه که سال گذشته میلادی منتشر شد، شمرده می‌شود. اگر همیشه برای شما سوال بوده است که به‌عنوان یک ملکه یا پادشاه (در بازی Reigns) چگونه می‌توان بر قلمروِ تحت سلطه‌ی خود حکومت کرد، بازی Reigns: Her Majesty یک تجربه‌ی بی‌نقص در دنیای بازی‌های موبایل از تصمیم گیری تحت شرایط‌های خاص برای حکومت و اداره‌ی قلمرو توسط یک ملکه خواهد بود. Her Majesty تجربه‌ای عمیق و هیجان‌انگیزتر از نسخه اوریجینال را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

در دوره‌ی اوج محبوبیت برنامه‌های ارتباط جمعی با استایل اپلیکیشن Tinder، این موضوع سورپرایز کننده نیست که در نهایت شاهد استفاده از این مکانیزم‌ در خلق یک بازی برای موبایل باشیم. این فرمت برای بازی‌ها با ژانر «انتخاب نوع ماجراجوئی» یک مکانیزم فوق‌العاده بوده و دقیقا همان چیزی است که بازی Reigns را به اثری سرگرم‌کننده بدل می‌کند. در بازی Reigns شما به‌عنوان پادشاه بر تخت سلطنت نشسته و با تصمیم گیری بر بخش‌های متفاوت کشور اعم از کلیساها، ارتش، مردم، خزانه‌داری و غیره، شاهد عواقب تصمیم‌های خود بر تمامی امور مذکور در اداره‌ی قلمرو خود خواهید بود.

بازی اندروید و آیفون Reigns: Her Majesty

در بازی Reigns: Her Majesty شما به‌عنوان ملکه بر قلمرو تحت سلطه‌ی خود حکومت خواهید کرد

همانطور که پیش‌تر اشاره شد، در بازی آیفون Reigns، شما به‌عنوان یک پادشاه بر قلمرو تحت سلطه‌ی خود حکومت می‌کردید و کاراکترهای مختلف با شرایط‌های ویژه جهت تصمیم‌گیری نزد شما می‌آمدند؛ پس از آن دو وضعیت برای تصمیم گیری بازیکن مانند مکانیزم اپلیکیشن تیندر در نظر گرفته می‌شد که با کشیدن کارت به سمت چپ یا راست می‌توانستید یکی از آنها را انتخاب کنید(شما همچنین می‌توانید با کشیدن کارت‌ها به‌جهت‌های راست یا چپ به آرامی، اختیارات و موارد مربوط به تصمیم مربوط به آنها را مشاهده کنید). هر تصمیمی که تحت شرایط‌های متفاوت اعمال می‌کردید، سطح و لِوِل مواردی مانند دین، مردم، پول و ارتشِ قلمرو شما را مستقیما تحت تاثیر قرار می‌داد؛ این موضوع تا زمان مرگ اجتناب ناپذیر شما ادامه می‌یافت و پس از آن بازی را دوباره به‌عنوان یک پادشاه جدید آغاز می‌کردید. با اینکه Reigns: Her Majesty همان مکانیزم‌ها و کانسپت نسخه اول را دنبال می‌کند اما بازی المان‌های جدیدی را برای ارائه یک تجربه متنوع و البته غنی‌تر از دنیای Reigns ارائه می‌دهد؛ با این مکانیزم و المان‌ها اضافه شده به Her Majesty، بازی در عین حفظ گیم‌پلی عالی و آشنای این مجموعه، احساس قدرتمند‌تری را به شما منتقل خواهد کرد. 

در بازی Reigns: Her Majesty شما به‌عنوان ملکه و در کنار یک پادشاه بر قلمرو تحت سلطه‌ی خود حکومت خواهید کرد. البته تمامی تصمیمات حیاتی و غیرحیاتی در بازی توسط شخص ملکه انجام شده و حضور پادشاه در این نسخه بیشتر جنبه‌ی تشریفاتی دارد. از آنجای که شما نقش یک زن را در بازی ایفا خواهید کرد، باید تصمیماتی را نسبت به نحوه‌ی پوشش و یا حتی داشتن بچه نیز در روند گیم‌پلی بازی اعمال کنید. لازم به ذکر است Her Majesty بخش‌های فُکاهی فوق‌العاده از نسخه‌ی اول را نیز حفظ کرده و صرفا روی تصمیمات جدی تمرکز نمی‌کند. علاوه بر موارد اشاره شده، بازی Reigns: Her Majesty شامل مکانیزم‌های جدیدی مانند آیتم‌های قابل استفاده و همچنین بخش‌های معمایی نیز می‌شود. برای دسترسی به بخش دارایی‌های مربوط به آیتم‌های کشف شده، کافی است روی آیکون کمان در تصویر کلیک کنید، آیتم مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را روی کارت مربوط به کاراکتری که می‌خواهید قرار دهید. پازل‌ها نیز در Her Majesty با تکیه بر یادآوری مراحل و تصمیمات اتخاذ شده در جهت کشف اسرار پنهان قلعه و حتی پیدا کردن راه درست از میان صدها مسیر پرپیچ و خم بازی، طراحی شده‌اند. Reigns: Her Majesty همچنین از یک سیستم مبارزات نیز بهره می‌برد اما برای استفاده صحیح از آن لزوما به چندین بار تلاش نیاز خواهید داشت. برای حفظ جذابیت‌های فرعی و ارزش تکرار بالا، بازی از بخش آزاد کردن شخصیت‌های جدید و همچنین انجام اهداف متفاوت نیز استفاده می‌کند. به‌صورت کلی Reigns: Her Majesty با حفظ المان‌های فوق‌العاده موفق نسخه ابتدائی و اضافه کردن مکانیزم‌های جدید، همان تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای است که می‌توانید از دنباله‌ای برای یکی از سرگرم‌کنننده‌ترین بازی‌های تاریخ موبایل انتظار داشته باشید.

بازی اندروید و آیفون Reigns: Her Majesty

در بخش بصری، Reigns: Her Majesty از همان استایل هنری نسخه ابتدائی بهره می‌برد و این موضوع به‌معنی استفاده از سبک زیبائی‌شناسی مینیمالیستیک در کنار استفاده از گرافیک دو‌بعدی و بهره‌گیری از ویژگی‌های Low poly برای طراحی محیط و شخصیت‌های بازی است. طیف رنگ‌های استفاده شده نیز مانند نسخه اول بوده و با ترکیبی از رنگ‌های مات تا روشن فسفری جلوه‌ و تضاد فوق‌العاده‌ای را به بخش نمائی بازی بخشیده است. طراحی کاراکترها روی هر کارت نیز کاملا منحصربفرد و متفاوت از دیگری است و شما تنها با یک نگاه اجمالی می‌توانید ماهیت وجودی و شغل آنها را به‌خوبی متوجه شوید. بخش انیمیشن‌های بازی نیز کاملا نرم و روان بوده و هیچ‌گونه لگ یا تاخیری در عملکرد آنها مشاهده نمی‌شود. موزیک‌های متن در بازی Reigns: Her Majesty نیز مانند نسخه اول توسط جیم گاتری طراحی شده‌اند و به‌خوبی با جو و اتمسفر بازی هماهنگ هستند.

برای دانلود تریلر از طریق سایت آپارات اقدام کنید

Reigns: Her Majesty یک دنباله‌ی کم‌نظیر برای یک بازی کم‌نظیر است. با تمام ویژگی‌های منحصربفرد و فوق‌العاده، بازی Reigns در اساس احساسی ساده و پایه‌ای به بازیکن منتقل می‌کرد؛ Reigns: Her Majesty با اضافه کردن مکانیزم‌های جدید عمق فوق‌العاده‌ای به بخش گیم‌پلی این سری بخشیده است و به‌خوبی توانسته است این نقص را پوشش دهد. اگر دوست دارید در مقام یک ملکه در شرایط خاص تصمیمات حیاتی‌ای را برای اداره‌ی امور مربوط به قلمرو خود به‌دست گیرید، بازی Reigns: Her Majesty یک گزینه‌ی استثنائی خواهد بود. می‌توانید این اثر سرگرم‌کننده را از طریق مارکت‌های گوگل پلی و اپ استور برای تبلت و تلفن‌های هوشمند مبتنی بر اندروید و iOS خود تهیه کنید. لازم به‌ذکر است Reigns: Her Majesty علاوه‌بر اندروید و iOS از طریق شبکه‌ی استیم برای کامپیوتر نیز در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Reigns: Her Majesty


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده