// شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۹

اطلاعاتی درباره آپدیت بازی Seven: The Days Long Gone منتشر شد

IMGN.PRO با انتشار تریلری، اطلاعاتی از آپدیت‌ها و محتوای آینده بازی Seven: The Days Long Gone با کاربران در میان گذاشت.

در میان جدیدترین اخبار بازی، استودیو فولز تئوری (Fools Theory) و کمپانی IMGN.PRO اطلاعاتی از بازی عرضه‌شده خود یعنی Seven: The Days Long Gone منتشر کردند. بازی مذکور در سبک نقش‌آفرینی سه‌بعدی و ایزومتریک طراحی شده است و هم‌اکنون از طریق استیم برای پی سی در دسترس است.

در مرحله اول، سازندگان آپدیت 1.03 و 1.04 بازی را منتشر کردند که به نقل از آنها قرار است ایرادات بخش مخفی‌کاری این بازی را برطرف کند که شامل بالا رفتن از موانع می‌شود؛ ایرادی که پس از انتشار بازی، از سوی طرفداران گزارش شده است. بروزرسانی‌های یاد شده همچنین برای رفع برخی باگ‌های مربوط به بخش صوتی آکیولس ریفت در بازی اعمال شده است.

سازنگان همچنین خاطر‌نشان کردند که آپدیت 1.05 این بازی نیز برای بهبود گیم‌پلی و مکانیزم بازی در زمینه «ضربه زدن از پشت به دشمنان» در نظر گرفته شده است.

لوکاس کوبیاک، یکی از مالکین شرکت IMGN.PRO، در این باره نوشت:

از بازیکنانی که در حال تجربه بازی ما هستند سپاس‌گزار هستیم. با توجه به ایرادات یاد شده، هدف از عرضه زودهنگام بازی این بود که  قصد داشتیم تجربه لذت‌بخش این بازی را زودتر با مخاطبان در میان بگذاریم. دو آپدیت اول برای رفع ایرادات سیستم مبارزات، حرکات و مخفی‌کاری بازی اعمال شده است که در کنار برخی بهبود‌ها برای بازیکنان در دسترس قرار گرفته است. از تمامی بازیکنانی که به تجربه این بازی ادامه می‌دهند سپاس‌گزار هستیم و با آپدیت‌های مکرر به بهبود بخشیدن به روند بازی ادامه خواهیم داد.

هدیه‌ای برای تشکر از کاربران در نظر گرفته‌ایم. در حال توسعه محتوایی رایگان برای کاربران هستیم که بتواند سفر در دنیای Peh را از گذشته لذت‌بخش‌تر کند. از اینکه به ما کمک کردید که بازی ما توسعه پیدا کند سپاس‌گزار هستیم و آرزو می‌کنیم که در ایام تعطیلات وقت بیشتری را به بازی کردن اختصاص دهید.

Seven: The Days Long Gone  یک بازی الهام‌گرفته از Thief است که در سبک نقش‌آفرینی ایزومتریک توسعه یافته است و در آن، بازیکنان باید از زندانی فرار کنند که در جزیره Peh واقع است. کاربران در نقش دزد ماهری به نام Teriel در بازی حضور پیدا می‌کنند که به دست یک نیروی شیطانی کنترل می‌شود که به او قابلیت‌های منحصر‌به‌فردی داده است. در حین بازی برای فرار کردن از زندان می‌توانید قابلیت‌های کاراکتر خود را ارتقا دهید و آنها را به سلیقه خود شخصی‌سازی کنید.

در ادامه می‌توانید جدیدترین تریلر بازی Seven: The Days Long Gone را که Magic نام‌گذاری شده است، تماشا کنید.

| |

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده