نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۸

بتا بخش چندنفره بازی Stardew Valley تاخیر خورد

کانسرنداِیپ اعلام کرد که بتای بخش چندنفره بازی Stardew Valley با تاخیر، در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۸ در دسترس خواهد بود.

طرفداران برای تجربه بخش چند‌نفره بازی Stardew Valley باید زمان بیشتری را منتظر بمانند؛ زیرا طبق آخرین اخبار بازی، کانسرنداِیپ (ConcernedApe) اعلام کرده است که نسخه بتای بخش چندنفره بازی که پیش از این برای انتشار در اواخر سال جاری برنامه‌ریزی شده بود، با تاخیر و در سه‌ماهه اول سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد.

توسعه‌دهنده بازی با ارسال یک پست در وب‌سایت بازی توضیح داد که دلیل این تاخیر، ایجاد زمان کافی برای اضافه کردن جزئیات بیشتر و تضمین کیفیت آن است. با وجود تاخیر در انتشار، کانسرنداِیپ گفت که بتای بخش چندنفره بازی بدون مشکل در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

Stardew Valley

علاوه بر خبر مربوط به بتای بخش چندنفره، کانسرنداِیپ بار دیگری عنوان کرد که محتوای اضافی جدیدی برای بازی Stardew Valley در راه است. سازنده بازی ماه گذشته با انتشار تصویر بالا در توییتر از محتوای بیشتری برای بازی خبر داده بود که با آپدیت رایگان بخش چندنفره به بازی اضافه می‌شود. این تصویر جزئیات زیادی را در اختیار نمی‌گذارد، ولی بر اساس اعلام سازندگان این محتوا روی بخش تک‌نفره نیز تاثیر خواهد داشت.

کانسرندایپ در ادامه تایید کرد که بازی Stardew Valley  سال آینده به پلی استیشن ویتا نیز راه خواهد یافت. این بازی در کنسول دستی سونی از قابلیت کراس-بای پشتیبانی خواهد کرد و کسانی که بازی را پیش از این برای کنسول پلی استیشن 4 خریداری کرده‌اند، می‌توانند آن را بدون هیچ هزینه اضافی در پلی‌استیشن ویتا نیز تجربه کنند. با این حال نسخه پلی‌استیشن ویتا بروزرسانی بخش چندنفره را دریافت نخواهد کرد.

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده