// شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵

اطلاعات بیشتری از بازی Concrete Genie منتشر شد [PSX 2017]

در جریان رویداد Playstation Experience 2017، ویدیویی از گیم‌پلی بازی Concrete Genie منتشر شد که اطلاعات بیشتری از این بازی را در دسترس قرار داد.

در رویداد هفته بازی‌های پاریس 2017 بود که کمپانی سونی یک بازی زیبا به نام Concrete Genie را معرفی کرد که در جریان آن شاهد پسرکی بودیم که دارای یک قلم جادویی است و از طریق آن می‌تواند روی دیوار و محیط نقاشی متحرک بکشد.

حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، دومینیک رابیلیارد، از تیم توسعه پیکسل اوپوس (PixelOpus)، در جریان رویداد پلی استیشن اکسپرینس 2017 روی صحنه آمد و با نمایش در آمدن گیم‌پلی بازی Concrete Genie، توضیحات بیشتری در مورد دنیای آن ارائه داد. وی در ابتدا اعلام کرد که نام شخصیت بازی اَش است و می‌تواند نقاشی‌های زنده‌ای خلق کند. جدای از این در بعضی از نقاشی‌ها می‌توانید موجودات زنده‌ای را نقاشی کنید تا معماهای مختلفی را برای شما حل کنند.

وی در ادامه صحبت‌هایش به این مورد اشاره کرد که آن‌ها قصد دارند دنیایی را خلق کنند که مخاطبان با تجربه‌ی آن بتوانند خود را همانند هنرمندی فرض کنند که قادر به خلق نقاشی‌های زیبا هستند. در دنیای بازی شما المان‌ها و موارد زیادی برای طراحی دارید و از این‌رو بازی دارای تنوع خوبی است و دست شما را برای خلق هر محیطی باز می‌گذارد.

در جریان نمایش بازی نیز رابیلیارد در مورد چالش‌های توسعه بازی Concrete Genie نیز سخن گفت. اینکه بتوانند یک تعادل میان نحوه کمک کردن به مخاطب و عام بودن بازی به وجود بیاورند. به عبارتی تیم سازنده قصد دارد بازی را خلق کند که بتواند به مخاطب این حس را بدهد که خودش اثری هنری خود را خلق کرده و به آن زندگی بخشیده است و در این میان، نکات کلیدی را آموزش دهد. در ادامه می‌توانید ویدیو بازی Concrete Genie را در زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

درانتها وی اعلام کرد که بازی Concrete Genie حاصل تلاش و دسترنج تیمی است که ۱۴ عضو دارد و به مدت سه سال در حال توسعه آن بوده‌اند. بازی ماجراجویی و معمایی Concrete Genie در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده