// شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

آپدیت رایگان بازی Ghost Recon Wildlands هفته آینده منتشر می شود

در هفته آینده بروزرسانی جدید بازی Ghost Recon Wildlands منتشر می‌شود که شامل محتویات جدیدی برای بازی است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در تاریخ ۲۳ آذر ماه (۱۴ دسامبر) آپدیت جدید بازی Ghost Recon Wildlands منتشر می‌شود. بروزرسانی مورد نظر Jungle Storm نام دارد و به صورت رایگان در دسترس کاربران این بازی قرار می‌گیرد. از نظر محتویات نیز مهم‌ترین ویژگی بروزرسانی Jungle Storm اضافه شدن حالت PvP است که Ghost War نام دارد.

از دیگر ویژگی‌های آپدیت مورد نظر می‌توان به اضافه شدن دو کلاس جدید به بازی Ghost Recon Wildlands نیز اشاره کرد. اولین کلاس Pathfinder نام دارد که کمپانی یوبی‌ سافت (Ubisoft، ناشر بازی) در توضیحات این کلاس اعلام کرده که Pathfinder درواقع یک کلاس مخفی کاری است که یک Crossbow در اختیار دارید و از طریق پهبادهای بازی نیز قابل شناسایی نخواهید بود.

این در حالی است که یوبی‌سافت اطلاعاتی از دومین کلاس بازی منتشر نکرد و تا روز عرضه آپدیت Jungle Storm باید منتظر بمانیم تا جزئیات این کلاس نیز منتشر شود. جدای از تمامی موارد ذکر شده، کاربران بازی Ghost Recon Wildlands می‌توانند حالت جدید Ranked بازی را نیز تجربه کنند که در جریان آن شما و گروه‌تان برای دستیابی به بالاترین رتبه موجود، با سایرین رقابت می‌کنید. همچنین شاهد نقشه‌های جدیدی برای Elimination و Uplink خواهیم بود و اسلحه‌هایی جدید به بازی اضافه می‌شود.

در انتها کمپانی یوبی‌سافت اعلام کرد که اطلاعات بیشتر حالت Ghost War را از طریق یک لایو استریم در دسترس قرار می‌دهد و لایم استریم مورد نظر در تاریخ ۲۲ آذر ماه (۱۳ دسامبر) ساعت ۸:۳۰ شب به وقت ایران برگزار می‌شود که از طریق کانال توییچ یوبی‌سافت می‌تواید آن را مشاهده کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده