// شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۵

مدیر سونی نسبت به عملکرد پلی استیشن 4 در سال 2018 خوشبین است [PSX 2017]

در جریان رویداد پلی استیشن اکسپرینس 2017، شان لیدن نظراتش را درباره‌ی آینده‌ی برند پلی‌استیشن ابراز کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، افتتاحیه‌ی رویداد Playstation Exprience 2017 برگزار شد و به همین مناسبت تریلرها و اخبار متعددی از بازی‌های آینده‌ی پلی‌استیشن 4 منتشر شده است. شان لیدن، مدیر برند پلی‌استیشن نیز در این بین نظرات خود درباره‌ی آینده‌ی پلی‌استیشن 4 در سال ۲۰۱۸ را ابراز کرده‌ است.

لیدن ابتدا درباره‌ی تاریخ انتشار بازی‌های پلی‌استیشن صحبت کرد و گفت که معرفی زودهنگام این بازی‌ها فقط برای کمپانی سونی سختی‌های بیشتری ایجاد کرده است. همچنین او در ادامه اشاره کرد که کمپانی سونی هر زمان نسبت به یک بازی احساس اطمینان پیدا کند، تاریخ انتشارش را تعیین می‌کند. آن‌ها در تلاش برای پیشرفت هستند و اگر یک بازی برای انتشار در سال ۲۰۱۸ برنامه‌ریزی شده باشد، مطمئن باشید طی همین سال منتشر خواهد شد.

شان لیدن درباره‌ی آینده‌ی پلی‌ استیشن 4 در سال ۲۰۱۸ نیز خوش‌بین است و اعتقاد دارد که این کنسول به تسلط خود بر بازار طی سال آینده‌ نیز ادامه خواهد داد. در ادامه لیدن به درخواست‌های زیاد بازیکنان نسبت به وجود قابلیت تغییر نام‌های کاربری در پلی‌استیشن نیز واکنش داد و گفت که امیدوار است این قابلیت تا پلی‌استیشن اکسپرینس سال آینده پیاده‌سازی شده باشد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده