// شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۲

بازی واقعیت مجازی Jupiter & Mars معرفی شد [PSX 2017]

در جریان رویداد پلی استیشن اکسپرینس 2017 از بازی واقعیت مجازی Jupiter & Mars رونمایی شد.

افتتاحیه رویداد PlayStation Experience 2017 برگزار شد و در آن اخبار و تریلر‌های متعددی از بازی‌های مختلف پخش شده است. یکی از این تریلر‌ها مربوط به رونمایی از بازی واقعیت مجازی Jupiter & Mars است.

طبق تازه‌ترین اخبار بازی، این بازی که اولین پروژه استودیو Tigertron بوده، یک پازل تک‌نفره است که در جهان آن نسل بشر منقرض شده، اما همچنان تاثیرش روی اقیانوس‌ها قابل مشاهده است. استودیو Tigertron در واقع از ترکیب دو استودیوی استرالیایی Tantalus Media و Wicked Witch Software تشکیل شده است. در این بازی در قالب دو دلفین به نام‌های Jupiter و Mars باید اقیانوس‌ها و اکوسیستم آن‌ها را که به واسطه آنچه که از بشریت باقی مانده در حال نابودی هستند، نجات دهید. در این راه وال‌هایی که Elder نام دارند نیز به شما یاری خواهند رساند. در بازی Jupiter & Mars کنترل Jupiter بر عهده گیمر خواهد بود و Mars توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شود؛ با این حال می‌توانید برای تعامل با برخی عناصر محیطی و کمک در حل پازل‌ها به او فرمان دهید. تریلر معرفی بازی واقعیت مجازی Jupiter & Mars را در زیر مشاهده می‌کنید:

برای دانلود تریلر از آپارات اقدام کنید

بازی Jupiter & Mars در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸ به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 و هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR منتشر خواهد شد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده