// شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

تریلر گیم پلی بازی Detroit: Become Human در PSX 2017

گیم پلی کاملی از بازی Detroit: Become Human در مراسم PSX 2017، انتخاب‌های متعدد موجود در بازی را نمایش می‌دهد.

در جریان مراسم PSX 2017، تریلر مفصلی از گیم‌پلی یکی از موردانتظارترین بازی‌های انحصاری کنسول پلی استیشن 4، یعنی بازی Detroit: Become Human، منتشر شد که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید.

بازی Detroit: Become Human اولین بار در سال ۲۰۱۵ نمایش داده شد و با توجه به اینکه دیوید کیج کارگردانی آن را بر عهده دارد، از همان ابتدا به‌عنوان یکی از بهترین و موردانتظارترین پروژه‌های کنسول پلی‌‌استیشن 4 برای طرفداران به شمار می‌رفت.

در میانه‌های مراسم PSX 2017 بود که از دفوندریمیا، تهیه‌کننده ارشد این بازی، دعوت شد تا برای ارائه یک گیم‌پلی کامل از بازی روی صحنه بیاید. در طول گیم‌پلی شما با انتخاب‌های متعددی روبه‌رو می‌شوید و دفوندریمیا با کمک افراد حاضر در مراسم، گزینه‌های موردنظر را انتخاب کرد.

همچنین وی به این نکته اشاره کرد که بازی در مراحل پایانی ساخت خود به سر می‌برد و بیش از ۲۰۰۰ صفحه دیالوگ و گفتگوی متفاوت آماده شده است که بازیکنان طی تجربه بازی با تک تک آن‌ها روبه‌رو خواهند شد. وی در ادامه اذعان داشت که بازی Detroit: Become Human جاه‌طلبانه‌ترین پروژه استودیو کوانتیک دریم خواهد بود و قرار است از لحاظ روایت داستان، الگوهای جدیدی را تعریف کند.

این بازی در بهار ۲۰۱۸ برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد و در زیر می‌توانید تریلر گیم‌پلی بازی را مشاهده کنید.

برای دانلود تریلر از طریق آپارات اقدام کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده