نویسنده: آرش رستمی
// شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۷

محتوای واقعیت مجازی بازی The Last Guardian رونمایی شد [PSX 2017]

در افتتاحیه PlayStation Experience 2017 محتوای واقعیت مجازی بازی The Last Guardian رونمایی شد که به‌طور رایگان برای پلی‌استیشن VR عرضه می‌شود.

سرانجام PSX 2017 کمپانی سونی آغاز به کار کرد و محتوای واقعیت مجازی از مواردی بود که حضور پررنگی در این برنامه داشت. یکی از موارد به نمایش درآمده در این زمینه، مختص به بازی The Last Guardian بود که در‌واقع یک دموی رایگان برای هدست پلی استیشن VR به شمار می‌رود. این دمو قرار است به‌زودی برای پلی استیشن 4 عرضه شود و برای تجربه کردن آن نیازی به داشتن خود بازی The Last Guardian نیست. با این حساب، تمام دارندگان هدست واقعیت مجازی PSVR می‌توانند این محتوا را دریافت و امتحان کنند. این دموی رایگان در ۱۲ دسامبر (۲۱ آذر) برای PS4 منتشر خواهد شد.

محتوای واقعیت مجازی بازی The Last Guardian

بازی The Last Guardian بیش از یک سال پیش و پس از سال‌ها انتظار برای کنسول نسل هشتم سونی عرضه شد. «آخرین نگهبان» سومین ساخته‌ی تیم ایکو است و بازیکن را در جایگاه پسری قرار می‌دهد که در کنار موجودی افسانه‌ای به نام تریکو، در دنیایی فانتزی به پیش می‌رود. در محتوای واقعیت مجازی این بازی هم بازیکنان در قالب پسرک داستان با تریکو تعامل خواهند داشت و رابطه‌ای نزدیک‌تر را با او تجربه خواهند کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده