نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

تاریخ انتشار بلوری فیلم Blade Runner 2049 اعلام شد

کمپانی برادران وارنر تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم بلید رانر ۲۰۴۹ (Blade Runner 2049) را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بخش محصولات خانگی کمپانی برادران وارنر تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Blade Runner 2049 را رسما تایید و اعلام کرده است. نسخه دیجیتالی این فیلم در تاریخ ۲۶ دسامبر امسال (۵ دی) منتشر خواهد شد و سپس نسخه خانگی این فیلم که شامل نسخه بلوری، 4K Ultra HD، سه‌بعدی و DVD می‌شود، در تاریخ ۱۶ ژانویه ۲۰۱۸ (۲۶ دی امسال) عرضه خانگی خواهد شد. نسخه خانگی فیلم Blade Runner 2049 شامل محتوای اضافه نیز می‌شود. بیشتر این محتوا به ویدیوهایی از مراحل تولید و ساخت این فیلم اختصاص داده شده است که شامل هشت ویدیو می‌شود.

در این ویدیوها شاهد ویدیویی از مراحل طراحی دنیا و شخصیت‌های فیلم Blade Runner 2049 نیز هستیم. با این حال، شاید مهم‌ترین بخش محتوای اضافه این فیلم سه فیلم کوتاه ۲۰۳۶: آغاز نکسوس (2036Nexus Dawn) و ۲۰۴۸: راهی برای فرار نیست (2048Nowhere to Run) و ۲۰۲۲: خاموشی (2022Black Out) باشد که در آن‌ها با دو شخصیت فیلم بیشتر آشنا می‌شویم و فیلم سوم یک انیمه هست که سه سال پس از اتفاقات فیلم Blade Runner (بلید رانر) جریان دارد و اتفاقات آن در شهر لس آنجلس رخ خواهد داد. همچنین برادران وارنر تصویر روی جلد نسخه خانگی فیلم بلید رانر 2049 را نیز منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Blade Runner 2049

کارگردانی فیلم Blade Runner 2049 بر عهده دنی ویلنو، کارگردان فیلم‌هایی چون زندانیان (Prisoners)، سیکاریو (Sicario) و ورود (Arrival)، بوده است و ریدلی اسکات، کارگردان فیلم Blade Runner (بلید رانر)، نیز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در فیلم Blade Runner 2049 حضور دارد. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم، همانند فیلم اصلی، بر عهده همپتون فنچر به همراه مایکل گرین، نویسنده فیلم Logan (لوگان) بوده است. رایان گاسلینگ، هریسون فورد، جرد لتو، ادوارد جیمز آلموس، رابین رایت، دیوید باتیستا، لنی جیمز، برخد عبدی، آنا د آرماس و مکنزی دیویس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Blade Runner 2049 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اکران جهانی فیلم Blade Runner 2049 از مهر امسال آغاز شد و این فیلم با استقبال منتقدان روبه‌رو شده و نقدهای بسیار مثبتی را از سوی آن‌ها دریافت کرده است. با این حال، فیلم Blade Runner 2049 شروع بسیار ناامید کننده‌ای را در گیشه‌های آمریکای شمالی و کشور چین داشته است. این فیلم تاکنون کمی بیش از ۲۵۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروخته است. فیلم Blade Runner 2049 یک فیلم کم هزینه و ارزان قیمت نبوده و طبق گفته کمپانی برادران وارنر، بودجه ساخت این فیلم بدون در نظر گرفتن هزینه تبلیغات، حدود ۱۵۰ میلیون دلار بوده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده