// شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

انتشار اولین تصاویر سریال Sharp Objects محصول شبکه HBO

وبسایت اینترتیمنت دو تصویر از سریال Sharp Objects، جدیدترین محصول شبکه HBO، با نقش‌آفرینی ایمی آدامز را منتشر کرد.

در شرایطی که پس از موفقیت بزرگ سریال Big Little Lies، همه منتظر رونمایی از سریال Sharp Objects، جدیدترین اقتباس تلویزیونی HBO بر اساس یکی دیگر از رمان‌های تحسین شده و پرفروش سال‌های اخیر دنیای ادبیات هستند، وبسایت اینترتیمنت ویکلی اقدام به انتشار دو تصویر از این سریال کرده است که در آن شاهد حضور ایمی آدامز، بازیگر اصلی مجموعه هستیم. Sharp Objects در قالب ۸ قسمت یک ساعته، از ابتدای تابستان سال آینده از شبکه‌ی HBO پخش خواهد شد. ژان-مارک ولی، فیلمساز کانادایی که ساخت آثار ارزشمندی همچون باشگاه خریداران دالاس (Dallas Buyers Club)، طبیعت وحشی (Wild) و سریال Big Little Lies را در کارنامه دارد، کارگردانی تمام قسمت‌های این مجموعه را بر عهده خواهد داشت و تهیه‌کنندگی کار نیز بر عهده‌ی مارتی نوکسون خواهد بود.

Sharp Objects

ایمی آدامز در Sharp Objects نقش خبرنگاری به نام کمیل پریکر را ایفا می‌کند که در گذشته، پس از مرگ خواهرش و به علت خودآزاری‌های فراوان، مدتی را در یک آسایشگاه روانی بستری بوده است. زمانی که او برای پوشش دادن به اخبار قتل خشونت آمیز دو دختربچه به زادگاهش برمی‌گردد ناگهان دچار حمله‌های عصبی شده و تمام اتفاقات گذشته به شکل کابوس‌واری به او حجوم می‌آورند. کمیل در این شهر، با وجود اینکه با مادر روانپریش و ثروتمندش، رابطه‌ی مناسبی ندارد، مجبور می‌شود با وی در عمارت قدیمیشان همخانه شود و در ادامه، برای پی بردن به برخی سوالات خود، به خواهر ناتنی نوجوانش، آما نزدیک می‌شود. او که به همراه کارآگاهی به نام ریچارد ویلیس مشغول تحقیق روی قتل‌هاست، به وجود شباهت‌هایی بین خودش و قربانیان پرونده پی می‌برد.

در این سریال، پاتریشا کلارکسون در نقش ادورا ظاهر خواهد شد و الیزا اسکنلن و کریس مسینا نیز نقش‌های آما و کارآگاه ویلیس را بر عهده خواهند داشت. سوفیا لیلیس نیز نقش دوران نوجوانی شخصیت کمیل را ایفا می‌کند. از دیگر بازیگران مجموعه می‌توان به اپریل برینسون، مت کراون، سیدنی سویینی، ویل چیس و وایولت برینسون اشاره کرد.

Sharp Objects

سریال Sharp Objects بر اساس رمانی به همین نام، نوشته‌ی گیلیان فلین ساخته خواهد شد. این کتاب به عنوان نخستین اثر فلین، پس از انتشار در سال ۲۰۰۶ با واکنش عموما مثبت منتقدان روبرو شد و برای هفته‌های متمادی در فهرست کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز باقی ماند. دومین رمان این نویسنده با نام جاهای تاریک (Dark Places) در سال ۲۰۰۹ به چاپ رسید که در ادامه، فیلمی سینمایی به کارگردانی گیلز پکت برنر و با نقش آفرینی شارلیز ترون با اقتباس از آن ساخته شد. فیلم دختر گمشده (Gone Girl) دیگر فیلم اقتباس شده از آثار فلین است که توسط دیوید فینچر و با بازی بن افلک و رزاموند پایک در نقش‌های اصلی به سینما آمد. فلین در این فیلم، شخصا نوشتن فیلمنامه‌ی کار را بر عهده گرفت که به واسطه‌ی آن، نامزد دریافت جوایز گلدن گلوب و بفتا شد. او در جدیدترین فعالیت سینمایی خود، نگارش فیلمنامه‌ی تریلر جنایی بیوه‌ها (Widows) را به همراه استیو مک‌کوئین بر عهده دارد که این اثر به کارگردانی مک‌کوئین، در تاریخ شانزدهم نوامبر ۲۰۱۸ (۲۵ آبان ۹۷) به نمایش درخواهد آمد.

ده سال قبل بود که برای نخستین بار بحث اقتباس از رمان Sharp Objects مطرح شد و در آن زمان، قرار بود که اثری سینمایی بر اساس آن ساخته شود. در ادامه برای چند سال این پروژه دست به دست چرخید تا اینکه نهایتا مورتی نوکسون، امتیاز ساخت آن را به دست آورده و با توجه به ابعاد وسیع رمان، تصمیم گرفت که آن را به سریال تبدیل کند. گیلیان فلین، در مصاحبه‌ی اخیر خود٬ ضمن ابراز رضایت خود از همکاری با نوکسون، از اینکه عده‌ای می‌خواستند بدون توجه به ظرافت‌های نهفته در رمان وی، این اثر را به یک فیلم ترسناک معمولی تبدیل کنند به شدت انتقاد کرده است.


منبع The Wrap
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده