// جمعه, ۱۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۹

بسته الحاقی جدید بازی Dying Light با سبک بتل رویال معرفی شد

اصرار طرفداران بالاخره نتیجه داد و بازی Dying Light قرار است میزبان یک حالت Battle Royal و PvP باشد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو تک‌لند اعلام کرد سال آینده میلادی بسته الحاقی جدیدی با نام Bad Blood به بازی Dying Light افزوده خواهد شد. به گفته تک‌لند، درخواست‌های مکرر کاربران برای ارائه یک حالت آنلاین و PvP در بازی که بازیکنان بتوانند در آن مستقیما با یکدیگر روبرو شده و رقابت کنند، باعث شد تا اعضای تیم سازنده تصمیم به ارائه این بسته الحاقی بگیرند. همچنین باید اشاره کرد که حالت بازی جدید به‌صورت Battle Royale خواهد بود که این روزها طرفداران زیادی دارد.

تفاوت بزرگی که بسته الحاقی Bad Blood با دیگر بازی‌های بتل رویال دارد، این است که در هر بازی فقط ۶ بازیکن می‌توانند به طور همزمان حضور داشته باشند و این امکان وجود دارد که بازیکنان به جای کشتن یکدیگر، با هم همکاری کرده و مراحل تعیین شده را به پایان برسانند. در واقع شما به همراه پنج نفر دیگر در یک منطقه پر از زامبی قرار می‌گیرید و باید با گشتن وجب به وجب منطقه سلاح‌ها را پیدا کنید و سپس سراغ کشتن زامبی‌ها رفته و نمونه خون آن‌ها را بردارید و قبل از فرارسیدن شب از منطقه موردنظر فرار کنید.

در واقع شما برای کشتن زامبی‌های بزرگ و سرسخت باید از هم‌تیمی‌های خود کمک بگیرید، اما پس از کشتن آن‌ها برای به دست آوردن نمونه خون بایستی رو در روی بازیکنان دیگر قرار بگیرید. هر چقدر که نمونه‌های بیشتری به دست آورید شانس‌تان برای فرار از منطقه نیز بیشتر خواهد بود.

تاریخ انتشار دقیق بسته الحاقی Bad Blood برای بازی Dying Light هنوز مشخص نشده است. این بازی برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس است.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده