نویسنده: میثم سبحانی
// پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۷

جزییات محتوای فصلی جدید بازی Star Wars Battlefront II مشخص شد

محتوای فصلی جدیدی به نام The Last Jedi برای بازی Star Wars Battlefront 2 منتشر شده است که نقشه‌ها، شخصیت‌ها و ویژگی‌های جدیدی را به این بازی می‌افزاید.

زمانی که بازی Star Wars Battlefront II اوایل امسال به طور رسمی معرفی شد همه می‌دانستند که در نهایت محتوایی بر اساس جدیدترین قسمت مجموعه سینمایی جنگ ستارگان به نام آخرین جدای (The Last Jedi) که در صف انتشار است منتشر خواهد شد. حالا و در حالی که تنها یک هفته به زمان اکران این فیلم باقی مانده است، الکترونیک آرتز به طور رسمی اعلام کرد که به مدت یک ماه محتویات کاملا جدیدی برای Star Wars Battlefront II منتشر می‌شود که از همین هفته آغاز خواهد شد.

اول از همه و البته مهم‌تر از همه، در هفته اول گیمرها می‌توانند از بین دو فرقه مقاومت (Resistance) و فرست اُردِر (First Order) یکی را انتخاب کنند و بر اساس تکمیل چالش‌های مشخصی از هر دو تیم مربوطه به جمع‌آوری امتیازات برای خود بپردازند. در هفته اول همچنین بازیکنان باید بتوانند در حالی که از هر نوع از دسته‌های نظامی ویژه‌ای که در بازی تعریف شده استفاده می‌کنند، پنجاه Kill به دست آورند (پنجاه قتل صورت دهند). شما همچنین می‌توانید با شرکت در این چالش‌ها اعتبار اضافه‌ای نیز برای خود کسب کنید.

هفته بعد و مصادف با ۱۳ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۲ آذر ۹۶) زمانی است که همه چیز وارد فاز جذاب‌تری می‌شود. این زمانی است که کاپیتان فازما و فین در نقش شخصیت‌های قهرمان قابل بازی و همچنین نقشه‌های جدیدی به نام Crait و D'qar به بازی اضافه می‌شوند. بازیکنان همچنین می‌توانند کنترل وسیله نقلیه کاملا جدیدی را که به بازی اضافه می‌شود به دست بگیرند و از سواری با آن لذت ببرند. کاربران ضمنا می‌توانند به تکمیل چالش‌های روزانه‌ای که بازی برای آن‌ها در نظر می‌گیرد بپردازند. در همان روز نیز محتوای داستانی کاملا جدیدی برای بازی منتشر خواهد شد که ماجراهای ایدن ورسیو را در خلال روزهای نخستین فرقه فرست اُردِر دنبال می‌کند.

و سرانجام در روزهای باقیمانده از ماه میلادی، گیمرها فرصت این را خواهند داشت که چالش‌های بیشتر و بیشتری را تکمیل کنند؛ چه این چالش‌ها از فرقه خودشان باشد و چه فرقه مخالف. این محتوای فصلی پس از عرضه یک ماهه در تاریخ ۲۷ دسامبر ۲۰۱۷ (۶ دی‌ماه ۹۶) به کار خود پایان خواهد داد. در ادامه می‌توانید لیست کامل محتویات برنامه‌ریزی شده برای بسته فصلی بازی Star Wars Battlefront II را در قالب اینفوگرافی جالبی که در انتهای این خبر آمده است مشاهده کنید.

بازی Star Wars Battlefront II به طور رسمی در ۱۴ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۳ آبان ۹۶) منتشر شده است و هم‌اکنون برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس است.

نظر شما درباره محتوای فصلی جدید بازی Star Wars Battlefront II چیست؟

بازی Star Wars Battlefront II


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده