// جمعه, ۱۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۱

تریلر هنگام عرضه نسخه کنسولی بازی A Hat in Time منتشر شد

کمپانی Humble Bundle تریلر جدیدی به مناسبت عرضه نسخه کنسولی بازی A Hat in Time منتشر کرد.

بازی A Hat in Time با داشتن المان‌های پلتفرمر دهه ۹۰ در سبک معمایی و ماجراجویی طراحی شده و در مهر ماه گذشته برای پی سی و مک منتشر شده است. پس از آن سازندگان با انتشار تریلری از نسخه کنسولی این بازی نیز رونمایی کردند و قرار شد که آذر ماه آن را برای پلتفرم‌های ایکس‌ باکس وان و پلی‌ استیشن 4 منتشر کنند. حال در جدیدترین اخبار بازی سازندگان با انتشار تریلری جدید آن را در دسترس کاربران کنسولی قرار دادند.

ویدیوی جدید به عنوان تریلر هنگام عرضه بازی A Hat in Time منتشر شد. بازی مذکور هم اکنون برای کنسول‌های Xbox و PS4 در ریجن‌های آمریکای شمالی و اروپا در دسترس است.

بازی A Hat in Time در استودیو گیرز فور برکفست (Gears for Breakfast) توسعه یافته است و کمپانی هامبل باندل نیز وظیفه انتشار آن را برعهده گرفته است. گفتنی است که A Hat in Time از اولین بازی‌هایی است که کمپانی Humble Bundle توزیع آن را انجام داده است. توسعه بازی مذکور از زمانی شروع شد که کمپین جمع‌آوری بودجه از سوی طرفداران در سایت کیک‌استارتر (Kickstarter) در سال ۲۰۱۲ برگزار شد.سازندگان با توسعه این بازی قصد دارند که حال‌و‌هوای بازی‌های پلتفرمر سه‌بعدی کلاسیک همچون Super Mario 64 و Banjo-Kazooe را به کاربران القا کنند، که پیش‌تر آنها را روی کنسول‌های N64 و Game Cube دیده‌ایم.

 A Hat in Time داستان دخترکی به نام Hat Kid را روایت می‌کند که همیشه در حال سفر در زمان است و قصد دارد که دنیای خود را از چنگ شخصیت منفی این بازی یعنی دخترک سیبیلو (Mustache Girl) در آورد. کلا‌ه‌های مختلفی در دنیای جهان باز این بازی جای گرفته است که هر یک قابلیت‌های منحصر‌به‌فردی را برای شما در نظر گرفته‌اند.

بازی A Ha in Time هم اکنون برای پلتفرم‌های PS4، Xbox One، کامپیوتر و مک در دسترس است و برای آشنایی بیشتر با بازی در پایین می‌توانید تریلر هنگام عرضه آن را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده