نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

تصاویر جدیدی از فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindlewald منتشر شد

به‌تازگی تصاویر جدیدی از فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindlewald منتشر شده که نیوت اسکمندر را به همراه آلبوس دامبلدور جوان به تصویر کشیده است.

در پی انتشار تصاویر مختلف فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindlewald (جانوران شگفت انگیز: جرائم گریندلوالد) در چند هفته اخیر، حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو تصویر رسمی دیگر از این اثر مورد انتظار در فضای اینترنت منتشر شده است.

با اینکه ما به شدت منتظر انتشار اولین تریلر رسمی فیلم جانوران شگفت انگیز: جرائم گریندلوالد هستیم، سایت خبری اینترتینمنت ویکلی به‌تازگی دو تصویر خیلی زیبا و رسمی از فیلم منتشر کرده که هیجان طرفداران را همچنان در بالاترین حد نگه دارد و نگذارد که این اثر زیبا و اکران آن را فراموش کنیم.

در اولین تصویر ما شاهد قهرمان داستان خود یعنی نیوت اسکمندر هستیم که در سیستم فاضلاب شهری به سر می‌برد و حالت ترسیده‌ای روی صورت او نقش بسته است؛ قطعا با این تفاسیر به نظر می‌رسد که او در این محل به دنبال یک جانور خیلی ترسناکی است. علاوه بر آن، تصویر خیلی زیبای دیگری از پشت صحنه فیلم جانوران شگفت انگیز: جرائم گریندلوالد وجود دارد که ادی ردمین در حال گفتگو کردن با جود لاو است. جو لاو برای ایفای نقش آلبوس دامبلدور جوان در این تیم حضور دارد.

بیایید با هم نگاهی به این تصاویر جدید و زیبا بیاندازیم:
 Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald

 Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald

در فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindlewald قرار است ادی ردمین در نقش نیوت اسکمَندِر، جانی دپ در نقش گلرت گریندل‌ والد، دن فوگلر در نقش جیکوب کوالسکی، کاترین واترستون در نقش پورپرتینا گلدستین ملقب به تینا، آلیسون سودول در نقش کویینی گلدستین، زوئی کراویتز در نقش لیتا لسترنج و ازرا میلر در نقش کریدنس بِربون دوباره حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. همچنین ما در این فیلم شاهد حضور ستارگانی مانند جود لاو خواهیم بود که قرار است نقش جوانی‌های شخصیت آلبوس دامبلدور را ایفا کند. علاوه بر جود لاو، کیم کلودیا، بازیگر فیلم The Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران) و اینکوار اکرت سیگورثون، بازیگر فیلم The Oath (سوگند) در نقش‌هایی نامشخص در قسمت جدید این فیلم حضور دارند. دیوید ییتس هم مانند قسمت اول، کارگردانی دنباله آن را هم بر عهده خواهد داشت.

طبق گفته خالق داستان‌های هری پاتر یعنی جی کی رولینگ، این سری فیلم قرار است یک سری پنج قسمتی باشد. قسمت اول این مجموعه با اکران سال گذشته خود توانست در باکس آفیس سرتاسر جهان رقمی بالغ بر ۸۱۴ میلیون دلار را از آن خود کند. 

فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindlewald برای اکران در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸ (۲۵ آبان ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.

 


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده