نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

تاریخ انتشار اپیزود نهایی Life is Strange: Before the Storm اعلام شد

سازندگان Life is Strange: Before the Storm، تاریخ انتشار دقیق اپیزود سوم و نهایی این بازی را اعلام کردند.

چند روز پیش بود که سازندگان بازی Life is Strange: Before the Storm در استودیو Deck Nine اعلام کردند اپیزود سوم و نهایی این بازی، طی ماه دسامبر منتشر خواهد شد و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، این استودیو تاریخ انتشار دقیق بازی را نیز اعلام کرده است. بر این اساس اپیزود سوم بازی در تاریخ ۲۹ آذر (۲۰ دسامبر) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر می‌شود.

اپیزود سوم بازی Hell is Empty نام دارد و همزمان با اعلام تاریخ انتشار آن، تریلر جدیدی نیز منتشر شد که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

همچنین خریداران نسخه دیلاکس بازی Life is Strange: Before the Storm، یک اپیزود اضافی نیز با نام Farewell دریافت خواهند کرد که چندی پیش اعلام شد اوایل سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد. به‌علاوه در این اپیزود اضافی، صداپیشه‌های اصلی شخصیت‌های مکس و کلوئی نیز برگشته و وظیفه صداپیشگی این شخصیت‌ها را برعهده خواهند داشت.

زومجی همزمان با انتشار اپیزود جدید بازی Life is Strange: Before the Storm آن را بررسی می‌کند و دو اپیزود قبلی بازی، به ترتیب نمره‌های ۸.۵ و ۹ را دریافت کردند. خلاصه‌ای از بررسی قسمت دوم بازی Life is Strange: Before the Storm به شرح زیر است:

دومین اپیزود از Before the Storm به همان اندازه که تجربه‌ی آشنای درام‌های Life is Strange را به یاد مخاطب می‌آورد، احساس مواجهه با اثری که تماما لیاقت دیده‌شده به عنوان چیزی جذاب، هنری و متمایز دارد را نیز به بازیکنانش می‌دهد. شخصیت‌پردازی جذاب اثر، کلوئی را بیش از پیش به مخاطبان می‌شناساند و ریچل را هم خیلی سریع، به لیست شخصیت‌های مورد علاقه‌تان اضافه می‌کند. خلاصه حواستان باشد که اگر داستان‌گویی‌های زیبا را دوست دارید، اپیزود دوم این پیش‌درآمد از دست‌تان نرود!


منبع AOFB
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده