نویسنده: پیمان مرادی
// جمعه, ۱۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Minion Shooter: Smash Anarchy

بازی موبایل Minion Shooter: Smash Anarchy یک بازی سرگرم‌کننده در سبک تیراندازی اول شخص است که در این مطلب به معرفی آن خواهیم پرداخت.

یکی از مشکلاتی که همواره باعث شده تا بازی‌های شوتر موبایل کم‌تر مورد توجه بازیکنان قرار بگیرند، نبود مکانیزمی مناسب برای حرکت‌کردن در محیط بازی در گوشی موبایل است. یکی از راهکارهای مقابله با این مشکل، حذف امکان حرکت در محیط بازی است که اخیرا در میان استودیوی‌های بازی‌سازی مکرراً مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر از طرفداران بازی‌های تیراندازی کنسولی باشید، حتما برای‌تان پیش آمده که در مراحلی از بازی مجبور شوید تا برای مقابله با دشمنانتان در پشت یک تیربار غیر متحرک قرار بگیرید تا به وسیله‌ی آن به سمت دشمنانتان تیراندازی کنید. بازی اندروید و آیفون Minion Shooter: Smash Anarchy دقیقا شرایطی مشابه همین بازی‌ها را این بار برای گوشی‌های موبایل فراهم کرده است.

Minion Shooter: Smash Anarchy

داستان بازی از این قرار است که زمین مورد تهاجم موجوداتی فضایی‌ قرار می‌گیرد که بر خلاف تصور همه نه به دنبال نابود کردن بشر بلکه درصددِ از بین بردن مزارع قهوه در سرتاسر جهان هستند! آقای اسپرسو، صاحب یکی از همین مزارع قهوه است که در جریان این تهاجم تمام دارایی‌هایش را یک شبه از دست داده است. اما هنوز جای امیدواری باقی است؛ چرا که در مزرعه‌ی آقای اسپرسو یک گیاه قهوه جوانه زده است و اکنون این وظیفه‌ی شما است که در نقش آقای اسپرسو از آخرین گیاه قهوه‌ی سیاره‌ی زمین در مقابل بیگانگان دفاع کنید!

Smash Anarchy می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای‌ گذراندن اوقات فراغت‌تان باشد

کنترلرهای تعبیه‌شده در بازی بسیار ساده و روان هستند؛ برای کنترل کردنِ سلاحی که در اختیار دارید می‌توانید از مکانیزم تک لمسی یا کنترلر دو انگشتی استفاده کنید. البته سازندگان بازی، مکانیزم تک لمسی را برای تبلت‌ها پیشنهاد داده‌اند و حالت دو انگشتی را نیز به بازیکنان موبایلی توصیه کرده‌اند. در حالت دو انگشتی می‌توانید به وسیله‌ی انگشت شست دست چپ، حرکت مسلسل را به چپ و راست کنترل کنید و به کمک انگشت شست دست راست نیز به تیراندازی بپردازید. مسلسلی که از آن استفاده می‌کنید به جای شلیک گلوله، میوه‌هایی همچون گیلاس و سیب و ... را به سمت دشمنانتان شلیک می‌کند! هر چند ثانیه، موج جدیدی از موجودات فضایی به سمت شما حمله‌ور می‌شوند که با هر بار از بین بردن آن‌ها، تعدادی سکه دریافت خواهید کرد که به وسیله‌ی آن‌ها می‌توانید قدرت اسلحه و میوه‌های خود را ارتقا دهید. در محیط بازی پاورآپ‌هایی نیز وجود دارند که برای به دست آوردن‌شان می‌بایست به سمت آن‌ها شلیک کنید. هر کدام از این پاورآپ‌ها، توانایی‌های مختلفی را به اسلحه‌تان اضافه می‌کنند تا محیط بازی به تکرار نیفتد. با توجه به کنترلرهای روانی که در بازی وجود دارد نمی‌توان Smash Anarchy را یک بازی دشوار دانست؛ هرچند که پس از گذراندن چند مرحله‌ی ابتدایی، کمی بر دشواری بازی افزوده می‌شود. سازندگان Minion Shooter: Smash Anarchy در هر دو بخش صداگذاری و طراحی محیط گرافیکی بازی، خوب و قابل قبول عمل کرده‌اند؛ خصوصا در طراحی هیولاهای بامزه‌ی بازی که از شکل و شمایل کارتونی برخوردارند. در مجموع به نظر می‌رسد که سازندگان این بازی را بیش‌تر برای بازیکنان کم سن و سال‌تر ساخته باشند.

Minion Shooter: Smash Anarchy

اگرچه بازی موبایل Minion Shooter: Smash Anarchy از ایده‌ی جدیدی بهره نمی‌برد، اما در ارائه‌ی تجربه‌ی یک بازی آرکید کم حجم ولی درگیرکننده، کم و بیش موفق عمل می‌کند. اگر به دنبال یک بازی تیراندازی هستید تا به وسیله‌ی آن اوقات فراغت خود را در طول روز پر کنید، بازی Smash Anarchy می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای‌تان باشد. شما می‌توانید این بازی را به صورت رایگان از طریق لینک‌های زیر برای تلفن‌های همراه خود دانلود کنید و از تجربه‌ی آن لذت ببرید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Minion Shooter: Smash Anarchy


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده