// چهار شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۹

بازی Bridge Constructor Portal معرفی شد

کمپانی ولو از بازی جدید و متفاوت سری Portal تحت عنوان بازی Bridge Constructor Portal رونمایی کرد.

سری بازی‌های Portal که در سبک پازل پلتفرمر اول شخص توسط کمپانی Valve Corporation طراحی و ساخته شده است، یکی از شناخته‌شده‌ترین مجموعه‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی است. بازی‌های این سری به دلیل مکانیک‌های منحصر‌به‌فرد و پازل‌های خلاقانه، مورد توجه مخاطبین بوده و همواره در بین برترین بازی‌ها قرار گرفته‌اند. طبق جدید‌ترین اخبار بازی و در حالی که در حدود ۶ سال از عرضه آخرین بازی مجموعه Portal می‌گذرد، کمپانی ولو بازی جدیدی از این سری را با نام Bridge Constructor Portal معرفی کرده که سبک و سیاق متفاوتی با بازی‌های قبل دارد.

همانطور که از اسم این بازی مشخص است، بازی مذکور در واقع یک کراس اور بین سری Portal و مجموعه Bridge Constructor، محصول مشترک استودیو Headup Games (هدآپ گیمز) و کمپانی ClockStone Software (کلاک استون سافتور) است. همانند بازی‌های سری Bridge Constructor، در بازی Bridge Constructor Portal وظیفه دارید وسایل نقلیه را از مبدا به مقصد برسانید. اما وجه تمایز این بازی با بازی‌های قبلی مجموعه ذکر شده، امکان استفاده از تفنگ پورتال و دیگر مکانیک‌های آشنای سری Portal است. بازی Bridge Constructor Portal در تاریخ ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر) روی پلتفرم‌های اندروید، iOS و پی سی عرضه خواهد شد. همچنین زمان انتشار نسخه کنسولی آن، اوایل سال ۲۰۱۸ اعلام شده است. با وجود اینکه سازنده‌های بازی کنسول‌های مقصد را معرفی نکرده‌اند، اما با استناد به لوگو‌ی کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ در تریلر معرفی، می‌توان چنین فرض کرد که دارندگان این پلتفرم‌ها قادر به تجربه بازی Bridge Constructor Portal خواهند بود. تریلر معرفی و تصاویری از این بازی را در زیر مشاهده می‌کنید:

برای دانلود تریلر از آپارات اقدام کنید

پیش از این به‌واسطه کراس اور سری Portal و بازی Rocket League یک بسته الحاقی با حال و هوای مجموعه ذکر شده برای این بازی منتشر شد. علاوه بر این سری Portal در بازی Lego Dimensions حضور داشته و بازی واقعیت مجازی The Lab که در دنیای Portal جریان دارد، سال گذشته منتشر شد. همچنین در حدود چهار سال پیش گیب نیوول و جی جی آبرامز، کارگردان فیلم Star Wars: The Force Awakens، خبر از ساخت اقتباس سینمایی سری بازی‌های Portal و Half-Life دادند. گیب نیوول در جلسه پرسش و پاسخ در وب‌سایت ردیت به این نکته اذعان کرد که کمپانی ولو همچنان در حال کار روی فیلم Portal است و جی جی آبرامز حاشیه فرش قرمز سریال Westworld اعلام کرد که این فیلم به‌زودی معرفی خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده