نویسنده: حسین صدری
// چهار شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۹

بازی Five Nights at Freddy’s 6 با غافلگیری بزرگی عرضه شد

در حالی که همه تصور می‌کردند بازی Five Nights at Freddy’s 6 دیگر ساخته نمی‌شود، سازنده‌ی بازی با غافلگیری بزرگی خبر از عرضه‌ی آن داد.

هم‌اکنون مشخص شده است که اسکات کاوثن، توسعه‌دهنده‌ی بازی‌های سری Five Nights at Freddy’s همه‌ی این مدت ما را دست انداخته! در ابتدا مدتی پیش اخباری مبنی بر کنسل شدن ساخت بازی Five Nights at Freddy’s 6 به گوش رسید. سپس مشخص شد که کاوثن مشغول کار روی یک بازی کاملا جدید است. مدتی بعد مشخص شد که بازی جدید صرفا اثری کوچک است که در سبک Tycoon و شبیه ساز ساخته می‌شود و خبری از یک بازی کامل با سبک و سیاق قبل نیست. پس از آن کاوثن برای بار دوم نیز Five Nights at Freddy’s 6 را کنسل کرد! اما خبر داد که هنوز هم روی بازی شبیه‌ساز تایکون خود، کار می‌کند. او مجددا مدتی بعد قول یک بازی جدید را داد که قرار بود تا پایان سال ۲۰۱۷ عرضه شود؛ بازی‌ای که همه تصور می‌کردند همان پروژه‌ی شبیه‌ساز است. او چند روز پیش نیز اعلام کرد که بازی جدید به‌زودی عرضه خواهد شد.

خب، حالا مشخص شده است که بازی جدید عرضه شده؛ آن‌ هم یک روز زودتر از زمانی که وعده داده شده بود. البته این مهم‌ترین نکته‌ی خوب بازی نیست! این بازی یک سورپرایز بسیار بزرگ درون خود دارد.

در ابتدا این گونه به نظر می‌رسد که این بازی همان شبیه‌ساز تایکون کوچکی است که قول ساختش داده شده بود. اما پس از اینکه چند دقیقه آن را بازی کنید، متوجه می‌شوید که این بازی در واقع همان نسخه‌ی ششم از Five Nights at Freddy’s است! پس از چند دقیقه خواهید فهمید که این بازی هشت بیتی به ظاهر کوچک و عجیب و غریب، فقط و فقط پوششی برای بازی اصلی است و پس از مدتی بازی اصلی آغاز خواهد شد. این بازی Freddy Fazbear’s Pizzeria Simulator نام دارد، اما می‌توان آن را همان Five Nights at Freddy’s 6 نامید. نکته‌ی بسیار جالب اینجا است که سورپرایز نهفته در درون بازی، به هیچ وجه از طریق اسکرین شات‌ها و تریلرها لو نمی‌رود و همه‌ی کسانی که آن را بازی می‌کنند (و از قبل چیزی از این قضیه نمی‌دانند) به‌شدت غافلگیر خواهند شد!

بازی هم‌اکنون به صورت رایگان از طریق شبکه‌ی استیم برای پلتفرم پی سی قابل دریافت است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده