// پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱

بازی های هفته دوم آذر 1396 برای اندروید

در مقاله بهترین بازی های اندروید و آیفون این هفته، در کنار معرفی بازی چالشی Hoppenhelm، بازی هنری و بسیار زیبای Father and Son را معرفی کرده‌ایم.

با ورود به آخرین ماه سال ۲۰۱۷ و پشت سر گذاشتن دومین هفته آذر، به رسم هفته‌های گذشته بهترین بازی های اندروید و آیفون را در این مقاله معرفی کرده‌ایم. این هفته ابتدا بازی اندروید و آیفون Brave Hand را داریم که هرچند گیم‌پلی ساده‌ای دارد، اما با تصاویری هنری، سعی کرده تا داستانی زیبا را از سرزمینی ناشناخته بازگو کند. از سوی دیگر یک بازی هنری به نام Father and Son را معرفی کرده‌ایم که ماجراجویی شخصی به نام مایکل را در کشور ایتالیا روایت می‌کند.

اگر بازی‌های پایین نظر شما را جلب نکرد، زومجی به صورت روزانه به معرفی بازی‌های مختلف اندروید و iOS می‌پردازد که می‌توانید با مراجعه به بخش بازی موبایل زومجی به لینک دانلود بازی و همینطور معرفی آنها دسترسی پیدا کنید. از سوی دیگر زومجی به صورت ماهیانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که شامل بهترین‌های هر یک از پلتفرم‌ها می‌شود.

بازی Brave Hand

Brave Hand

با شخصیت اصلی داستان در بازی Brave Hand همراه شوید تا در ماجراجویی برای کشف سرزمین ناشناخته Isle، به تجربه‌ی بازی کارتی جذابی بروید. روند بازی به این شکل است که کارت‌هایی را با شماره‌ی یک تا ۱۳ دریافت می‌کنید. حال باید در زمین بازی کارت‌ها را روی یکی از ۹ خانه بازی قرار دهید و یکی پس از دیگری با ریسک کردن، کارت‌های هر خانه را از آن خود کنید. نکته‌ی مهم اهمیت شماره کارت‌ها است که از شماره یک به معنی کمترین و ۱۳ به معنی بیشترین طبقه بندی شده‌اند. در صورتی که شماره کارت شما با کارت روی زمین برابر یا کمتر باشد،‌ شکست خواهید خورد و تمام امتیاز را از دست می‌دهید. با تصاحب هر یک از کارت‌ها، سکه‌ دریافت می‌کنید که با رسیدن آنها به تعداد ۱۰۰ عدد می‌توانید صندوقچه‌ای را برای باز کردن کارت‌های داستانی باز کنید. در کنار گیم‌پلی ساده، داستانی زیبا و موسیقی آرامش بخشی را در بازی ‌Brave Hand شاهد هستیم که شما را به ادامه این بازی ترغیب می‌کند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Brave Hand

بازی Father and Son

Father and Son

گاهی اوقات بد نیست که بیخیال بازی‌های اکشن شویم و با نصب یک بازی هنری، سفری آرامش بخش داشته باشیم به دنیایی که داستانی احساسی را روایت می‌کند. بازی Father and Son، داستان هنرمندی به نام مایکل است که بعد از مرگ پدرش، نامه‌ای از جانب او دریافت می‌کند که از مایکل می‌خواهد تا به شهر ناپل واقع در ایتالیا سفری داشته باشد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی، داستان احساسی با پایان‌بندی فوق‌العاده آن است. در جریان مراحل با سفر به ایتالیا یا قدم گذاشتن روی شن‌های مصر باستان، گذری در زمان خواهید داشت و به مرور با جزئیات داستان آشنا می‌شوید. امکان صحبت با شخصیت‌های مختلف یا تماشای دنیایی زیبا که بیشتر شبیه به یک اثر هنری است، نتیجه‌ای جز یک محصول باکیفیت نداشته است. بازی همینطور در زمینه موسیقی نیز حرف‌هایی برای گفتن دارد. شما می‌توانید این بازی را به صورت رایگان دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید و‌ آیفون Father and Son

بازی اندروید Faraway 2 Jungle Escape

Faraway 2: Jungle Escape

اگر به بازی‌های پازل فرار از اتاق علاقه داشته باشید، حتما از بازی Faraway 2 نیز لذت خواهید برد. در این بازی شخصی را همراهی می کنید که به دنبال پدر خود،‌ وارد جزیره‌ای سرسبز با محیطی جنگلی می‌شود تا ردی را از پدر خود پیدا کند. در این بازی باید با حل کردن معماهای مختلف از ساده گرفته تا پیچیده، دست نوشته‌های پدر خود را از داخل کوزه‌ها یا گوشه و کنار مراحل جمع‌آوری کنید تا هرچه بیشتر از داستان بازی مطلع شوید. در مجموع ۱۸ مرحله در بازی قرار دارد که به صورت پیوسته به یکدیگر متصل هستند. در نتیجه برای ورود به بخش‌های جدید بازی باید به مرور به جلو حرکت کنید. یکی از خصوصیات بازی گرافیک سل‌شید بازی است که مانند اولین شماره، طراحی زیبایی دارد و یادآور بازی‌هایی مانند The Witness است. اگر به دنبال یک بازی پازل جذاب می‌گردید، حتما Faraway 2: Jungle Escape را بازی کنید. البته توجه داشته باشید که تنها تا مرحله ۹ به صورت رایگان در دسترس‌تان قرار دارد و برای تجربه مراحل بالاتر باید نسخه پولی را خریداری کنید.

دانلود بازی Faraway 2: Jungle Escape

بازی Hoppenhelm

Hoppenhelm

بازی‌های پلتفرمر هرچند در ظاهر کودکانه به نظر می‌رسند، اما به ویژه در سال‌های اخیر شاهد بازی‌هایی بسیار سخت در این سبک بوده‌ایم. بازی‌هایی مانند سوپر میت‌ بوی که تا دیوانه کردن گیمر نیز پیش می‌روند و از قرار داد هیچ مانعی جلوی بازیکنان ابایی ندارند. بازی Hoppenhelm نیز از آن دست محصولات جذابی است که احتمالا در جریان تجربه‌ی آن بارها و بارها با صحنه‌ی کشته شدن شخصیت اصلی روبرو می‌شوید. در این بازی باید شوالیه‌ای را با استفاده از سه دکمه کنترل کنید. با هر بار ضربه روی دکمه میانی، شوالیه یک خانه به جلو حرکت می‌کند و با استفاده از دو دکمه راست و چپ به ترتیب سپر گرفته یا با شمشیر ضربه‌ای را به حریف می‌زند. فرو ریختن خانه‌ها، حمله اسکلت‌ها یا حرکت توپ آتشین به سمت شوالیه تنها بخشی از چالش‌هایی هستند که با آنها روبرو می‌شوید. قابلیت حمله کردن و سپر گرفتن نیز دو ویژگی دیگری هستند که باید در برابر دشمنان از آنها استفاده کنید. بازی پلتفرمر و آرکید Hoppenhelm محصولی است که بدون شک تجربه‌ی آن را به افرادی که به دنبال چالش می‌گردند، پیشنهاد می‌کنیم.

دانلود بازی اندروید و آیفون Hoppenhelm

بازی Ultraflow 2

Ultraflow

بازی Ultraflow به ویژه برای افرادی که علاقمند به تجربه‌ی بازی‌ها در مترو یا اتوبوس هستند، بسیار درگیرکننده خواهد بود. در این بازی که ادامه‌ای بر نسخه اول محسوب می‌شود، باید توپی را از نقطه‌ی A به نقطه B برسانید. با این حال، چالش اصلی‌ای که پیش روی شما قرار دارد هدفگیری دقیق توپ است، به شکلی که توپ به محیط اطراف بیش از شماره‌ای که داخل آن مشخص شده، برخورد نکند و در کوتاه‌ترین زمان به داخل گوی مقصد حرکت کند. مراحل بازی شامل درجات سختی متفاوتی می‌شود که با رنگ‌ آمیزی زیبایی به نمایش گذاشته شده‌اند. به عنوان مثال در حالی که در درجه سختی آسان، توپ شما می‌تواند به دفعات به دیواره‌ها یا موانع برخورد کند، در درجه‌ی سختی بالا تنها یک شانس خطا دارید. این موضوع بازی را برای افرادی که به دنبال چالش می‌گردند، جذاب می‌کند. بازی Ultraflow 2 مانند اولین شماره به صورت رایگان برای دانلود در دسترس قرار گرفته است و می‌توانید در صورت علاقه معرفی شماره اول و دوم این بازی را در زومجی مطالعه کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Ultraflow 2


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده